تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814562553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی: اقدام سردارسلیمانی درباره بحرین بسیار مهم بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ولایتی: اقدام سردارسلیمانی درباره بحرین بسیار مهم بود
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: آنچه سردار سلیمانی بعنوان مسئول سپاه قدس انجام داد کار بسیار مهمی بود و بدین معناست که جهان اسلام در قبال اقدام دولت بحرین ساکت نخواهد نشست.
آفتاب‌‌نیوز : علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دیدار با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت الله شیخ عیسی قاسم عالم بزرگ بحرین مورد احترام علما، مردم و حوزه های علمیه جهان اسلام است و شخصی شناخته شده و مجاهدی فی سبیل الله به شمار می رود.


وی تأکید کرد: اگر دولت بحرین از اقدامات خود دست برندارد و بخواهد به این اقدام غیرقانونی خود جامه عمل بپوشاند بداند که با مقاومت مردم بحرین و جهان اسلام مواجه خواهد شد.


ولایتی در پاسخ به این سؤال که نامه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در این رابطه چه پیامی به همراه دارد، گفت: آنچه که سردار سلیمانی به عنوان مسئول سپاه قدس انجام داد کار بسیار مهمی بود و بدین معناست که جهان اسلام در قبال اقدام دولت بحرین ساکت نخواهد نشست.


وی همچنین در دیدارش با اعضای شورای مرکزی تجمع عربی و اسلامی گفت: تشکیل این تجمع کار بسیار مهم و مردمی است و از جمله نهادهای مردمی به شمار می رود که مسلمان پسند است.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در حالی که جوانان ما و مجاهدان فی سبیل الله جان بر کف از اسلام و سرزمین اسلامی دفاع می کنند لازم است اساتید، پزشکان، نمایندگان مجلس این اقدامات و جانفشانی ها را در تنویر افکار عمومی تبیین و آشکار کنید.


به گزارش  مهر، ولایتی با اشاره به شرایط سوریه تأکید کرد: حمله دشمنان اسلام به دولت و مردم سوریه حمله به مقاومت بود و وظیفه ماست که از مقاومت دفاع کنیم زیرا مقاومت ایستادگی مسلمانان در برابر تهاجم و اشغال صهیونیست هاست.


وی با بیان اینکه مقاومت اشکال مختلفی دارد، افزود: همین که مردم، دولت و ارتش عراق در حال جنگ علیه تروریست ها و داعشی ها هستند و خوشبختانه توانسته اند موفقیت های چشمگیری داشته باشند و اخیراً نیز شهر فلوجه را تقریباً آزاد کنند آن هم ایستادگی در برابر استکبار و صهیونیست ها است.








تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن