تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اكران خیریه «باركد» به نفع زندانیان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اكران خیریه «باركد» به نفع زندانیان




مراسم اكران خيريه فيلم «باركد» به نفع پرداخت ديه زندانيان جرايم غير عمد، در پرديس كوروش با حضور برخي از عوامل فيلم و هنرمندان برگزار شد.





باشگاه خبرنگاران جوان: مراسم اكران خيريه فيلم «باركد» به نفع پرداخت ديه زندانيان جرايم غير عمد، در پرديس كوروش با حضور برخي از عوامل فيلم و هنرمندان برگزار شد.

در ابتدا هنرمندان حاضر در اين مراسم افطار كردند و سپس در سالن سينما به جمع آوري پول از خيرين پرداختند.
 

اكران خیریه «باركد» به نفع زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد



محسن كيايي اجراي اين برنامه را برعهده گرفت و گفت: از شما به خاطر حضورتان در اين امر خير تشكر مي‌كنم و مي‌گويم كه آزاد كردن زندانيان غير عمد در اين ماه مبارك بسيار ارزشمند خواهد بود.

وي در ادامه برنامه تماس تلفني با پژمان بازغي برقرار كرد كه بازغي عنوان كرد: از اينكه در بين شما نيستم، عذرخواهي مي كنم و عاشق همه شما هستم و از شما به خاطر انجام اين امر خير قدرداني مي كنم.
 
درادامه بهاره كيان افشار بيان كرد: مهم نيست كه اين فيلم را چند بار ديديد. مهم اين است كه در اين امر خير شركت كرديد.

كيان افشار در ادامه صحبت هاي خود پيغامي را از طرف بهرام رادان مبني بر عدم حضورش و معذرت‌خواهي بابت اين موضوع مطرح كرد. رادان ضمن عذرخواهي از نبودنش، از همه به خاطر شركت در كار خير قدرداني كرد.
 
جهانبخش كارشناس ديه اظهار داشت: خدا را شاكرم كه مردم قدرشناس و نوع دوستي را داريم و قدردان كساني هستيم كه زندانيان غير عمد را كه ناخواسته وارد زندان شدند، آزاد مي كنند.

وي افزود: خوشبختانه اين حركت در كشور ما سير صعودي داشته و زندانيان فراواني كه به عناوين مختلف گرفتار زندان شدند، آزاد مي شوند.

وي ادامه داد: از كيايي به خاطر راه اندازي اين مراسم نيز تشكر مي كنم.

گفتني است؛ عوامل و بازيگران «باركد» مبالغي را به اين ستاد كمك كردند. جواد رضويان كه در اين مراسم حضور داشت نيز به ستاد ديه مبلغي اهدا كرد.

در اين مراسم مصطفي كيايي، محسن كيايي، بهاره كيان افشار، جواد رضويان، اكرم محمدي و ... حضور داشتند.

شايان ذكر است پژمان بازغي و بهرام رادان به ترتيب به جهت گذراندن دوران نقاهت و حضور سر فيلمبرداري در اين مراسم حضور نداشتند.






تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن