تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان فروش «رسوایی۲» مسعود ده‌نمکی و دیگر فیلم ها


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: فیلم ســـینمایی «رسوایی ۲» ساخته مسعود ده‌نمکی در میان آثاری کــه در اکران دوم نوروزی به نمایــش در آمد عنوان پرفروش را به خود اختصاص داد.
 «رسوایی۲»فیلم سینمایی «رسوایی۲» ساخته مسعود ده‌نمکی در شرایطی هفتمین هفته اکران خود را پشت سر می‌گذارد که هم اینک فروش فیلم از مرز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گذشته و این فیلم توانسته است عنوان پرفروش ترین فیلم اکران دوم نوروزی را به خود اختصاص دهد.
فیلم های «مرگ ماهی» (روح الله حجازی)، «دلبری» (دهقانی اشکذری)، «خنده های آتوسا» (علیرضا فرید)، «یک دزدی عاشقانه» (امیرشهاب رضویان)، «اژدها وارد می شود» (مانی حقیقی) در اکران دوم نوروزی قرار گرفتند این فیلم‌ها هیچ یک نتوانستند به فروش مناسب دست یابند. تنها فیلم «رسوایی۲» گوی سبقت را از دیگر فیلم‌ها ربود و توانست نظر مخاطب را به خودجلب کند. در میان فیلم های اکران شده در اکران دوم نوروزی، فیلم کمدی «یک دزدی عاشقانه» هم نتوانست نظر مخاطب را جلب کند.
فیلم سینمایی «رسوایی ۲» بیلبورد شهری در اختیار نداشت و از تبلیغات ماهواره ای نیز بهره نبرد و تنها به صورت محدود تبلیغاتی در رسانه ملی دارد.فارساخبار مرتبط :سحر قریشی در رسوایی 2 +عکس"رسوايي 2" امروز مقابل دوربين مي رود+عکسسحر قریشی و اکبر عبدی از رسوایی 2 می گویند!عکس جالب در وبلاگ مسعود ده نمکی مسعود ده‌نمکی این روزها مشغول چه کاری است؟دومين سالگرد درگذشت جانباختگان فیلم مسعود ده نمکی!
مطالب پیشنهادی


آموزش جالب معماری داخلی + فیلم بسیار زیبا


دیگه وقتشه جلوی ریزش موهات رو بگیری!!!


خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





چهارشنبه 2 تیر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن