تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816547319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاي فيش‌هاي هواخواران ترفند زمين‌خواران بوده!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افشاي فيش‌هاي هواخواران ترفند زمين‌خواران بوده!
نویسنده : اولاد آدم 
به گزارش خبرگزاري اولاد آدم بعد از اين‌كه به دنبال برنامه‌ريزي دقيق زمين‌خواران واژه‌هايي همچون درياخواري، كوه‌خواري و كويرخواري وارد ادبيات فارسي شد و حتي بيابان‌هاي بخش خور و بيابانك اصفهان از تجاوز غير معنوي زمين‌خواران در امان نماند و سپس گزارش‌هايي از درياخواري در قشم، بندرعباس و كيش به گوش رسيد، پس از آن شكافتن كوه‌هاي دماوند و لواسان در پوشش كاشت نهال از جمله ترفندهاي متصرفان عنوان شد. خورندگان پيش خودشان گفتند چه بكنيم كه توجه عمومي از ما دور شود و به موضوعي ديگر جلب شود؟ لذا يك موضوع ديگر يعني هواخوران را مطرح كردند. كساني كه هيچ كاري نمي‌كنند و فقط براي هواخوري از خانه به محل كار مي‌روند و فيش‌هاي حقوقي ده‌ها ميليوني مي‌گيرند!(زمين‌خوران مي‌گويند حداقل ما فكرمان را به كار مي‌اندازيم، يا حتي روميزي و زير‌ميزي مي‌دهيم، اما اينها چي؟ با يك برچسب تدبيري، كاميون كاميون مي‌برند‌!)
اما اولاد آدم كه فهميد اين بحث فرعي است، به همان زمين و دريا و كوه‌خوارگي مي‌چسبد. (البته بدون كمك هواخوران و امضاي آنها كه نمي‌شود زمين و دريا و كوه را خورد؟ مي‌شود؟) يعني انتظار عمومي اين است كساني كه سنگ‌هاي مسير زمين‌خواران را به جاده تبديل مي‌كنند تا آنها زودتر به مقصد برسند به دست قانون سپرده شوند. اما قانون الان سرش به فيش‌هاي حقوقي سرگرم است و تا يكي را مي‌آيند ماستمالي كنند، آن ديگري مي‌زند بيرون. انگار رقابت در چاپيدن بوده است و حالا حالاها اين ماجرا ادامه دارد! قانون هم كه نبايد بگويد فشل است! بنابراين مي‌گويد سرش شلوغ است!
بلي! در حالي كه تقريباً هيچ كوه و دريا و كويري در كشور باقي نمانده كه از طمع متصرفان در امان باشد، حالا نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي به اولاد آدم مي‌گويد: متأسفانه در سال‌هاي گذشته عده‌اي از طريق تصرفات غيرمجاز و زد و بند با برخي از مسئولان محلي و غير محلي جرايمي را مرتكب شده‌اند كه در صورت نبود جديت در برخورد و مجازات آنها، اقدام كميسيون اصل 90 مجلس نهم براي تهيه گزارش زمين‌خواري كار پر‌بها و با‌ارزشي نخواهد بود. يعني اينقدر هزينه كرديم كه تحقيق شود كه مثلاً زمين‌خواري بوده يا نبوده و حالا كه فهميده‌ايم بوده، مي‌گوييم: بوده! بعدش چي؟ (مگر اينكه از همان اولش مي‌گفتيم: نبوده!) درست مثل فيش حقوقي كه مي‌گويند نبوده. بعد مي‌گويند بوده. و حالا كه بوده، ديگر كسي نمي‌گويد چرا از اول نبوده!
در همين زمينه نماينده وزير( مركانتليست – سوسياليست) راه و شهرسازي در شوراي حفظ حقوق بيت‌المال با بيان اين‌كه متصرفان به مناطق خوش آب و هواي كشور رخنه كرده‌اند، به اولاد آدم گفته: نقاط خوش آب و هوايي كه مي‌تواند به نفع منافع ملي و گردشگري توسعه پيدا كند، امروزه در حال حيف و ميل شدن است. البته آنهايي كه فيش حقوقي با گرايش گذران اوقات فراغت در سوئيس و اروپا دارند، نبايد از اين دغدغه‌ها داشته باشند! آنها دغدغه مردم را دارند. دغدغه سفره‌هاي ايراني! دغدغه اشتغال! اصلاً خودشان يك زماني وزير كار بوده‌اند. آنها قبل از تدبير در كار اصلاحات بوده‌اند!
البته در زمينه زمين‌خواران اولاد آدم به شما بشارت بدهد كه مشاورجان وزير، بشارت داده كه در گيلان، مازندران و گلستان اراضي‌اي كه مي‌تواند به ارزش افزوده تبديل شود و در حوزه گردشگري اشتغال ايجاد كند بسيار راحت به تصرف سودجويان درآمده است. وي با بيان اين‌كه بايد در حوزه زمين‌خواري از جرم‌زدايي به سوي جرم‌انگاري برويم، افزود: متخلفان بايد هزينه تخلف را بپردازند؛ در حالي كه هم‌اكنون به دليل تجهيز نبودن ما به ابزارهاي حقوقي و قانوني، برخورد قاطعي با اين افراد صورت نمي‌گيرد.
آه از نهاد اولاد آدم در آمده. نه آنجا، قانون تجهيز است و نه اينجا! زمين‌خواران هم مثل هواخواران كه فيش‌هايشان در امان است و همچنان حقوق ده‌ها برابري مي‌گيرند، آزاد خواهند بود تا هر كاري بكنند! اصلاً آنها هم دغدغه مردم را دارند. اصلاً آنها هم براي مردم زمين خورده‌اند....




منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن