تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814911913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطر برای افزایش صادرات گاز به خاورمیانه چشم دوخته است


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: صادرات ال ان جی قطر به اروپا در حالی در پنج ماه نخست امسال ١٦ درصد کاهش یافت که در همین بازه زمانی صادرات گاز این کشور به آسیا ٧١ درصد افزایش یافته است.
به گزارش اکوفارس به نقل از خبرنگار شانا، صادرات ال ان جی قطر به اروپا که سال گذشته به ٨,١٢ میلیارد مترمکعب رسیده بود در پنج ماه نخست امسال به ٧.١٠ میلیارد مترمکعب کاهش یافت. کاهش صادرات به بلژیک، ترکیه، فرانسه و ایتالیا عامل اصلی کاهش صادرات قطر به اروپاست. کاهش صادرات به اروپا با افزایش صادرات قطر به بازارهای خاورمیانه و جنوب آسیا همراه بوده است. صادرات قطر به مصر، پاکستان، کویت و هند در همین زمان نسبت به مدت مشابه پارسال با ٧١ درصد افزایش از ٦ میلیارد به ١٠,٣ میلیارد متر مکعب رسید. اعمال تغییرات در قراردادهای بلندمدت صادرات گاز قطر به کشورهای پاکستان و هند عامل اصلی افزایش صادرات قطر است. همچنین افزایش تقاضای داخلی مصر و کاهش تولید داخلی گاز این کشور و افزایش تقاضای کویت تحت تاثیر قیمتهای پایین محموله های LNG عامل دیگر افزایش صادرات قطر به این کشورهاست. با این شرائط به نظر می رسد ایران برای صادرات گاز به کشورهای همسایه راه دشواری را در پیش داشته باشد و رقیب سرسخت او در پارس جنوبی، اینک چشم به بازارهای ایران دوخته است که سالهاست ایران با آنها (هندو پاکستان)مذاکره کرده است.
[ مشاهده متن کامل خبر قطر برای افزایش صادرات گاز به خاورمیانه چشم دوخته است در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]


دوشنبه ، ۳۱خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن