تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815580877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف نظر نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب/ یکی دولت را به چالش می کشد، دیگری حمایت می کند!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اختلاف نظر نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب/ یکی دولت را به چالش می کشد، دیگری حمایت می کند! استان‌ها > آذربایجان شرقی - نصر نیوز نوشت،تفاوت دیدگاه نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از همین نخستین روزهای فعالیت در مصاحبه ها و گفت و گوهایشان با رسانه ها عیان می شود.


 احمد علیرضا بیگی به عنوان نماینده اصولگرا و استاندار دولت محمود احمدی نژاد از نخستین روزهای آغاز فعالیت خود در مجلس، دولت را زیر سئوال برده و عدم انتخاب اش در کمیسیون اقتصادی مجلس را اولین اعتراض در مجلس خوانده است. وی در گفت و گو با رسانه اصولگری "فارس" بار دیگر انتقادی صریح از عملکرد دولت در پرداخت های حقوق های نجومی بیان کرده و آورده است: در روزهای آتی با طرح سئوال از وزیران اقتصادی، آقایان را در خصوص تقابل این پرداختی‌ها با اهداف اقتصادمقاومتی به چالش می‌کشیم. این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو همانگونه که در تبلیغات انتخاباتی خود نیز گفته بود منتقد عملکرد دولت و جریان اعتدالی در کشور است و به مرور با کمک نمایندگان جریان سیاسی خود انتقادات صریح خود را بیان خواهد کرد. در کنار این انتقادهای صریح برخی نمایندگان اصلاح طلب تبریز نیز به دفاع قاطع از عملکرد دولت پرداخته و بی توجه به برخی انتقادات مطروحه عملکرد دولت یازدهم را بی نقص خوانده اند. زهرا ساعی نماینده اصلاح طلب و عضو لیست امید مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با رسانه اصلاح طلب "ایلنا" به صورت مفصل از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دفاع کرده و گفته است: در مدت سه سالی که از دولت یازدهم می‌گذرد، اقدام‌های بسیار خوبی انجام شده است، مهمترین راهبرد دولت تدبیر و امید در حوزه مسائل اقتصادی و در راستای رفع مسائل معیشتی مردم بوده که همه وزرای کابینه از جمله دکتر ربیعی تلاش ارزنده‌ای داشتند و سیاست‌گذاری‌هایی برنامه‌محور، مدون و حساب‌شده انجام شده‌است. او همچنین با انتقاد از برخی سیاست‌گذاری‌های نادرست دولت قبل، یادآور شد: بحث توانمندسازی یکی دیگر از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و آقای ربیعی نیز بر این مسئله تاکید ویژه‌ای داشت. گفتنی است از 6 نماینده ی منتخب تبریز، سه نفر از لیست امید و سه نفر از لیست اصولگرایان به مجلس راه یافته اند.  

کلید واژه ها: استان آذربایجان شرقی - تبریز -




یکشنبه 30 خرداد 1395 - 08:51:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن