تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799024471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروزش: دولت به فکر سینمای کودک باشد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ابراهیم فروش:
فروزش: دولت به فکر سینمای کودک باشد




ابراهیم فروزش معتقد است آشتی با سینمای کودک و نوجوان در گرو حمایت های دولت است و در شرایط فعلی نمی‌توان از سرمایه‌گذار و تولیدکننده خصوصی و سینماداران انتظار زیادی داشت.





خبرگزاری مهر: ابراهیم فروزش معتقد است آشتی با سینمای کودک و نوجوان در گرو حمایت های دولت است و در شرایط فعلی نمی‌توان از سرمایه‌گذار و تولیدکننده خصوصی و سینماداران انتظار زیادی داشت.

ابراهیم فروزش کارگردان سینمای کودک و نوجوان در گفتگو با ما با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ پروژه ای برای کار در سینما در دست ندارد، گفت: در حال حاضر تنها مشغول خواندن و نوشتن هستم تا شرایط مناسب برای ساخت فیلم فراهم شود.


دولت باید به فکر سینمای کودک و نوجوان باشد/ بخش خصوصی مقصر نیست



کارگردان فیلم «خمره» در بخش دیگری از صحبت های خود درباره شورای سیاستگذاری سینمای کودک و نوجوان بیان کرد: در حال حاضر سینماگرانی که در حوزه سینمای کودک و نوجوان فعالیت می کنند منتظر هستند تا ببینند این شورا چه خروجی خواهد داشت. باید منتظر بود تا ببینیم تولیداتی که از سیاست ها و برنامه ریزی های شورا خارج می شود، چگونه است.

این کارگردان پیشکسوت با اشاره به اینکه شاید زود باشد تا نسبت به عملکرد شورا اظهار نظر کرد، توضیح داد: باید به این شورا فرصت داد تا در زمان مناسب برنامه های خود را در حوزه رونق سینمای کودک و نوجوان اجرا کند و ما نتیجه کار را ببینیم. زمان می برد تا این شورا جا بیافتد و فیلمنامه هایی را تصویب و سرمایه آن را فراهم کند و یا اینکه مشخص شود تا چه اندازه شراکت با بخش خصوصی در دستور کار آنها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فکر می کنم این شورا و سیاست های آن را می توان هنگام برگزاری جشنواره فیلم کودکان که زمان برگزاری آن چند ماه دیگر است، داوری کرد. در واقع خروجی این شورا به زودی در آن جشنواره مشخص می شود.

کارگردان فیلم سینمایی «مرد کوچک» گفت: از نظر من، سینمای کودک و نوجوان ایران در حال حاضر به حمایت کلی نیاز دارد و این حمایت تنها از طریق بخش خصوصی امکان پذیر نیست، چراکه این نوع از سینما عملا مهجور مانده است. ما نیازمند این هستیم تا دوباره با سینمای کودک و نوجوان آشتی کنیم و این مساله زمانی عملی است که دولت از هر نظر این نوع از سینما را حمایت کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد که بخش خصوصی تمایلی به سرمایه گذاری در این سینما ندارد، مگر اینکه مطمئن باشد فیلم با بازگشت اقتصادی مناسب همراه است.

کارگردان فیلم «بچه های نفت» توضیح داد: با توجه به روند آموزشی و تربیتی سینمای کودک و نوجوان، دولت موظف است از این سینما حمایت کلی و به خصوص حمایت مالی داشته باشد ولی متاسفانه مدت ها است که دولت ورود مناسبی به این سینما نداشته است.

فروزش با اشاره به جایگاه سینماداران و تهیه کنندگان در عرصه حمایت از سینمای کودک و نوجوان بیان کرد: سینمادار نیاز دارد صندلی های سینمایش پر شود. از طرف دیگر تهیه کننده بخش خصوصی هم در درجه اول به سرمایه خود فکر می کند، به همین دلیل تنها فیلم های پرفروش سینمای کودک و نوجوان را حمایت می کنند چرا که باید از نظر اقتصادی موفق باشند. به همین دلیل نیازمندیم با برنامه ریزی مناسب ضرورت های سینمای کودک و نوجوان را بشناسیم و تولیدات در این زمینه را افزایش دهیم تا مردم عادت به تماشای فیلم کودک و نوجوان پیدا کنند.

دارنده جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره «لوکارنو» در پایان گفت: امیدوارم پیگیری هایی که این روزها در زمینه سینمای کودک و نوجوان می شود ادامه داشته باشد. اگر سینمای کودک و نوجوان را در شرایط فعلی رها کنیم، بی شک در شرایط نامناسب‌تری قرار خواهیم گرفت.







تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن