تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804432692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوسه عاشقانه یک مرد بر دستان همسر فداکارش در ماه عسل+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: قاب نهم «ماه عسل» تصویر زنی را به همراه همسرش نشان داد که هر دو بعد از گذراندن روزگاران سخت به هم رسیده بودند.
بوسه عاشقانه نهمین قسمت «ماه عسل» طبق روال همیشگی با دعای فرج و تیتراژ ابتدایی آغاز شد.
 
علیخانی ضمن خوشامدگویی به مخاطبان برنامه امروز، درباره برنامه دیروز گفت: موضوع برنامه دیروز برای خیلی ها مهم بود. هر کسی به سهم خود از موضوع  برنامه دیروز نکته‌ای دریافت کرده باشد، برای ما کافی است.
 بوسه عاشقانه یک مرد بر دستان همسر فداکارش در ماه عسل
 بعد از پخش پشت صحنه برنامه دیروز، علیخانی ضمن دعوت از  مهمان امروز،  مخاطبان  را به دیدن برنامه تا پایان دعوت کرد.«محمد» مهمان امروز برنامه از مشهد آمده بود. او به اتهام قتل حدود سه سال و نیم به زندان می افتد. سالها و روزهایی که شاهد اتفاقات تلخی بوده.محمد درباره تلخی های آن سالها گفت: به یک نا کجاآبادی رفتم که می توانستم در تمام آن مدت به راحتی  زندگی کنم. در این سالها همسرم از من جدا شد. وقتی به جایی مثل زندان و بیمارستان می‌روی، به مرور عادت می‌کنی. البته که جو زندان  خیلی سنگینه و توکل و تحمل سختی ها و شکر همیشگی خدا باعث شد که بتوانم دوام بیارم.
 
محمد در ادامه گفت: زمانی که همسرم مراحل طلاق را سپری می‌کرد، حال من به شدت خراب بود. توی اون روزها یکی از هم‌بندی هایم از من پرسید محمد چرا حالت بده؟ زمانی که مشکلم را گفتم. او یک خانم معلم  نیکوکار را به من معرفی کرد. بعد از چند وقت کلنجار رفتن با خودم به معلم زنگ زدم و با اصرار یک زمان ملاقات فراهم شد. او قبول نمی کرد که به دیدار من بیاید، درواقع من را باور نداشت. اما خب نهایتا اصرارهای من جواب داد و توانستم برای اولین بار ایشان را ببینم. من در همان ملاقات اول از او خواستم تا با همسرم حرف بزنه، و او را راضی کند تا به زندگی اش با من ادامه بدهد.در همین زمان بود که علیخانی گفت: بهتره از این معلم فداکار زندگی شما دعوت کنیم تا به جمع ما اضافه بشود و بحث را با هم ادامه بدهیم. محمد هم گفت: او نه الان یک معلم که فرشته زندگی من است، او نه یک قهرمان که به معنی واقعی کلمه پهلوان زندگی من است.
 بوسه عاشقانه یک مرد بر دستان همسر فداکارش در ماه عسل
نهایتا خانم کامکار، به صحنه ماه عسل آمد و در کنار محمد نشست. از حال و هوای روزهایی گفت که یک نفر ناشناس از زندان به او زنگ زده و از او کمک خواسته. از روزهایی گفت که برایش سخت بوده پذیرش اینکه به این مرد غریبه، زندانی، متهم به قتل و به نوعی بر لبه تیغ کمک کند. اما نهایتا با اصرارهای مکرر او این را می پذیرد. با همسر محمد حرف می زند ولی او نمی پذیرد که در کنار محمد بماند.
 
خانم کامکار پس از آن از روزی می گوید که در کمال ناباوری محمد به او پیشنهاد ازدواج می دهد. کامکار پیش از این ازدواج کرده بود و هفت سال قبل از اینکه با محمد آشنا بشود، همسرش را از دست داده بود. او از ازدواج اولش صاحب دو فرزند بود. دو فرزندی که در طول این مدت برایشان هم مادر بوده و هم پدر.
 بوسه عاشقانه یک مرد بر دستان همسر فداکارش در ماه عسل
پیشنهاد ازدواج محمد، پای خانم کامکار را به زندان باز می کند. او برای دیدن محمد و ملاقات او، هویتش را جعل می کند. خود را به مامورین زندان، خواهر محمد معرفی می کند و به شکلی وارد زندان می شود. او در این رابطه می گوید: من با توجه به اینکه هیچ نسبتی با محمد نداشتم با شناسنامه خواهر وی رفتم و خواهر ایشان هم پشت سر من با کارت ملی آمد و نگهبان ها متوجه شدند.  من را دستگیر کردند و قاضی من را به بازداشتگاه فرستاد. در آنجا من با یک خانم  اعدامی هم بند بودم.
 
خلاصه اینکه خانم کامکار، را به دادگاه می بردند و او دلیل حضورش در زندان و ملاقات محمد را تعریف می کند و رای به بی گناهی اش می دهند.علیخانی در اینجا به صراحت  از محمد پرسید با این همه مشکلات تو چرا خواستگاری کردی؟ تو در زندان بودی، با اون شرایط ویژه. این خانم شرایط سخت زندگی را داشت. هیچ فکر نکردی اگر تبرئه نشوی، آزاد نشوی، به اعدام محکوم بشوی با ازدواجت با این خانم چه بر سر او و خانواده اش می آوری؟محمد گفت: درسته من مشکل داشتم اما با اتفاقاتی که پیش آمده بود به این نتیجه رسیدم که از ایشان خواستگاری کنم.نهایتا این ازدواج با رضایت خانم کامکار سر گرفت. این دو به عقد هم در آمدند. در انتهای برنامه علیخانی از خانواده خانم کامکار، دخترانش و دامادش دعوت کرد تا به صحنه بیایند.دختر کامکار اشاره کرد که محمد الان جای خالی پدر ما را پر نکرده، یعنی جای آن را نمی گیره اما خب حضورش به عنوان یک مرد توانسته بسیاری از مشکلات ما را حل کند.پایان بخش این برنامه  بغض خانم کامکار، ابراز علاقه اش به محمد و البته بوسه عاشقانه ای بود که محمد بر دست همسرش زد که در تمام این سال ها او را تنها نگذاشته و در کنارش بوده و با صبوری بی نظیرش آرامش را به او هدیه کرده است.باشگاه خبرنگاران جوانمطالب مرتبط:رسوایی علمی در ماه عسل !!+عکسلباس محلی بهنوش بختیاری در برنامه «ماه عسل» +تصاویرعکس های دیدنی بازیگران در پشت صحنه اولین قسمت برنامه ماه عسل 95انتقاد احسان علیخانی از عوامل برنامه «ماه عسل»!ماجرای دیدار مادر و فرزند بعد از 36 سال در «ماه عسل» +تصاویر
مطالب پیشنهادی


آموزش جالب معماری داخلی + فیلم بسیار زیبا


دیگه وقتشه جلوی ریزش موهات رو بگیری!!!


خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





پنجشنبه 27 خرداد 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن