تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818963920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۰۰هکتار از مراتع شهرستان پاوه درحال سوختن است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



۴۰۰هکتار از مراتع شهرستان پاوه درحال سوختن است
روز نو :  
فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به اینکه مراتع این شهرستان پوشیده از درخت است، گفت: از روز گذشته تاکنون ۴۰۰ هکتار از مراتع شهرستان پاوه در آتش سوخت .
 
 پرویز ایده‌پور اظهار داشت: آتش سوزی عصر دیروز منطقه رشکاو که جز مناطق گرمسیری شهرستان پاوه است را در برگرفت که تاکنون به 400 هکتار از مراتع و جنگلهای این منطقه خسارت وارد شده است.
 
فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به اینکه بیش از نیمی از آتش‌سوزی در منطقه مذکور مهار شده است، گفت: هم اکنون نیروهای بخشهای مختلف همچون منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج، هلال‌احمر، شورا و دهیاری‌های روستا و دیگر نیروهای مردمی مشغول خاموش کردن آتش هستند.
 
ایده‌پور با بیان اینکه شدت آتش سوزی سبب درخواست کمک از سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و اعزام یک بالگرد از تهران به شهرستان پاوه شد، افزود: دو نفر از نیروهای مهار کننده آتش به دلیل غلظت بالای دود ناشی از آتش سوزی دچار تنگی نفس شدند.
 
وی اظهار کرد: با تلاش نیروهای مردمی و نظامی آتش سوزی در ساعات آینده به طور کامل مهار می‌شود با توجه به اینکه ارتفاعات بلند، شیب تند و وزش باد در این منطقه سبب کند شدن مهار آتش سوزی شده است.
 
ایده‌پور به بارندگی‌های مناسب اشاره کرد و افزود: با بارندگیهای خوب سال زراعی 95-94 شهرستان پاوه شاهد 1285 میلی متر بارندگی بوده و این موضوع پوشش گیاهی فوق‌العاده‌ای را در این شهرستان ایجاد کرده است.
 
وی پیرامون دلیل وقوع آتش سوزی گفت: تاکنون دلیل واقعی وقوع آتش سوزی مشخص نشده است اما عامل انسانی بیشترین دخالت را در وقوع آتش سوزیها دارد.
 
فرماندار شهرستان پاوه بیان کرد: مراتع و جنگلهای بکر مناطق گرمسیری این شهرستان با پوشش گیاهی مناسب و با کم توجهی مردم نسبت به عدم رعایت نکات ایمنی هنگام روشن کردن آتش به طور قطع دچار خسارت جدی می‌شوند.

منبع: تسنیم


تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن