تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815504671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم 2 درصدی خوزستان از شرکت های دانش بنیان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیر دفتر پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه تنها 2 درصد از شرکت های دانش بنیان کشور متعلق به خوزستان می باشند گفت:با توجه به ظرفیت های صنعتی خوزستان سهم 2 درصدی این استان از شرکت های دانش بنیان کشور زیبنده نیست.
مهرداد حیدری با صنعتی خواندن استان خوزستان افزود:با وجود فعالیت صنایع بزرگ در خوزستان این استان دارای ظرفیتی بالا در حوزه فناوری است که باید مورد توجه قرار گیرد. مدیر دفتر پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه خوزستان مصرف کننده تکنولوژی و فناوری های روز دنیاست اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های خوزستان امکان شتاب رشد کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان در 2 سال آینده در این استان وجود دارد. حیدری از همکاری صنعت آب و برق خوزستان با پارک علم و فنآوری، شرکت های دانش بنیان، بنیاد نخبگان و مراکز علمی خوزستان برای توسعه شرکت های دانش بنیان مرتبط با صنعت آب و برق خبر داد و گفت: سازمان آب وبرق خوزستان برای گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فناوری خود با دانشگاه های این استان اقدام به ایجاد 6 ناحیه علمی در خوزستان ضمن اینکه امضای تفاهم نامه با دانشگاه های این نواحی را در دستور کار قرار داده است. وی گفت: اولین تفاهم نامه در دزفول به امضا رسیده است و در روزهای آینده تفاهم نامه های مشابهیمیان سازمان آب و برق خوزستان و سایر دانشگاه های استان خوزستان در راستای تامین نیاز علمی آموزشی و فناوری شرکت های برقابی استان به امضا خواهد رسید. مهرداد حیدری مدت این تفاهم نامه ها را 10 سال اعلام کرد و ادامه داد:در راستای این تفاهم نامه در ماه های آینده نیز قراردادهای پژوهشی تا سقف 2 میلیارد ریال اعتبار میان دانشگاه های استان و سازمان آب و برق خوزستان به امضا خواهد رسید. 180 شرکت در حوزه های علم و فناوری در خوزستان فعالیت دارند که از این تعداد 60 شرکت دانش بنیان هستند. از 180 شرکت فعال در حوزه های علم و فناوری در خوزستان ، 142 شرکت زیر مجموعه پارک علم و فناوری، 30 شرکت زیر مجموعه مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز و تعدادی نیز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است. پارک علم و فناوری خوزستان از نظر فعالیت های مربوط به حوزه فناوری و دانش بنیان، جزو 10 پارک نخست کشور است و از نظر میزان فروش شرکت های دانش بنیان رتبه 12 را دارد.
[ مشاهده متن کامل خبر سهم 2 درصدی خوزستان از شرکت های دانش بنیان در تابناک ]


چهارشنبه ، ۲۶خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن