تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820752966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکوردزنی سمانتک با خرید 4.65 میلیارد دلاری


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
رکوردزنی سمانتک با خرید 4.65 میلیارد دلاری
رکوردزنی سمانتک با خرید 4.65 میلیارد دلاری سمانتک از برنامه های خود برای خرید شرکت امنیت سایبری Blue Coat Systems با پرداخت 4.65 میلیارد دلار خبر داده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، هدف از این خرید مشخص کردن و تعریف آینده دنیای امنیت سایبر و پیشبرد فناوری های دفاعی در دنیای سایبر اعلام شده است.
 
انتظار می‌رود این معامله تا سه ماهه سوم سال 2016 نهایی شود. پس از نهایی شدن توافق دو طرف گرگ کلارک مدیر اجرایی Blue Coat Systems رهبری سمانتک را بر عهده می گیرد. مایکل براون رییس قبلی سمانتک در آوریل گذشته به علت عملکرد ضعیف مالی از سمت خود کنار گذارده شد.
 
در همین حال Bain Capital که بخش عمده سهام Blue Coat را در اختیار دارد، از سرمایه‌گذاری قریب الوقوع 750 میلیون دلاری جدید در این شرکت خبر داده است.
 
سمانتک اعلام کرده که انتظار می رود به دنبال این خرید عصر جدیدی از خلاقیت برای حفاظت از شرکت ها و افراد در برابر حملات سایبری آغاز شود تا بتوان با تهدیدها و جرائم سایبری پیچیده مقابله کرد.

منبع: فارس


95/3/24 - 14:32 - 2016-6-13 14:32:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن