تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804632064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکوو ضرب الاجل برای باشگاه پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



برانکوو ضرب الاجل برای باشگاه پرسپولیس
روز نو : برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت به تهران وبرگزاری دومین جلسه تمرینی سرخپوشان برای آماده‌سازی حضور در فصل پیش‌رو در اولین نشست خبری خود حاضر شد تا پاسخگوی رسانه‌ها باشد. 
او دیگر از دست رفتن فرصت را نمی پذیرد و برای باشگاه هم ضرب الاجل تعیین کرده تا زودترتیم را تکمیل کرده و تکمیل او دهند:« تیم‌مان هنوز تکمیل نشده است و خیلی از نفرات به جمع ما اضافه نشده‌اند. از باشگاه خواسته‌ام که هرچه زودتر بازیکنان تکمیل شوند و به مسئولان باشگاه مهلت 24 ساعته داده‌ام که تیم را تکمیل کنند. از لیست شش نفره بازیکنان لیگ برتری‌مان چهار بازیکن را گرفته‌ایم و چند بازیکن جوان هم اضافه خواهند شد. فهرست بازیکنان جوان هم تا یک هفته و نهایتاً‌ 10 روزه آینده تکمیل خواهد شد.»


ماجرای عالیشاه


یکی از ابهامات بزرگ این روزهای پرسپولیس ماندن یا نماندن عالیشاه در تیم است.برانکو اما راه را برای او بازمی گذارد:« بازیکنان جدیدی که جذب کردیم علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، وحید امیری، ساسان انصاری، احسان الوان‌زاده و ابوالفضل درویش‌وند هستند که درویش‌وند به جای قدیمی‌پور آمده و دروازه‌بان تیم جوانان است. امیدوارم که امروز امید عالیشاه و کمندانی هم کارشان با باشگاه تمام شود. ما همچنین سه جای خالی برای بازیکنان خارجی داریم. تمایل داریم عالیشاه هم در پرسپولیس بماند و خواهان این هستم تا 24 ساعت آینده قراردادش تمدید شود. اگر او دوست نداشت بماند، بازیکن دیگری می‌گیریم. جذب بازیکن جدید هم به توافق دو باشگاه باز می‌گردد. ما برای جای خالی طارمی هم فکر کرده‌ایم و بازیکن خارجی مدنظر داریم. البته ابتدا نیت‌مان جذب بازیکن داخلی است و بعد به‌دنبال بازیکن خارجی می‌رویم. در مورد بازیکن خاصی هم صحبت نمی‌کنم و کلی می‌گویم.»


غایبان تمرین جریمه می‌شوند


بنظر می رسد اولین چالش جدی اسرمربی پرسپولیس با سرمربی تیم ملی در پیش است .درحالیکه کی روش بازیکنان ملی پوش را از حضور درتمرینات باشگاهشان منع کردبرانکو آنها را تهدید می کند درصورت عدم حضور درتمرینات تیمش جریمه خواهد کرد.برانکو در خصوص اینکه آیا از بازیکنان ملی‌پوش که در تمرینات حضور ندارند ناراحت است یا نه، گفت: «هرکسی در تمرینات غیبت کند، جریمه خواهد شد.»
وی در واکنش به این مسئله که این موضوع دستور کی‌روش بوده است، متذکر شد که:« شما می‌دانید که آنها از چه کسی حقوق می‌گیرند؟ بازیکنان از باشگاه حقوق می‌گیرند و موظف هستند خودشان را در تمرینات به ما معرفی کرده و بعد ما تصمیم بگیریم که چه کار کنند.»


قول قهرمانی نمی‌دهم 


سرمربی پرسپولیس قول قهرمانی نمی دهد اما اطمینان می دهد تمام تلاشش را برای موفقیت انجام می دهد:« هدف ما حضور قدرتمند در هر سه جام است و با حداکثر توان‌مان در مسابقات شرکت می‌کنیم تا بهترین نتایج را در هر سه جام بگیریم. اگر بخواهم قول بدهم، در هر زمینه‌ای می‌توانم قول بدهم، اما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا موفق شویم. اتفاقاتی که می‌افتد، اتفاقات فوتبالی است و کسی نمی‌تواند قولی بدهد. ما این را می‌دانیم که هواداران چقدر از ما انتظار دارند و به این امر واقف هستیم. ما می‌خواهیم رضایتمندی و شادی را به هواداران هدیه بدهیم.»


لیست 15 نفره برانکو برای نقل‌وانتقالات


این مربی کروات در واکنش به طرح این موضوع که برخی از بازیکنان موردنظرش جذب نشده‌اند، گفت: ما در لیست‌مان 15 بازیکن داریم که فقط شش نفر را می‌توانیم بگیریم. بعضی از بازیکنان را نمی‌توان جذب کرد، چون یا قرارداد دارند یا دل‌شان با تیم دیگری است. بعضی بازیکنان هم دنبال مطرح کردن خود بوده یا می‌خواهند لژیونر شوند و به خارج از کشور بروند. با تمام این شرایط ما 15 بازیکن در لیست‌مان داریم، اما آیا شما فکر می‌کنید که بازیکنان فعلی کیفیت لازم را ندارند؟ تکرار می‌کنم که ما در لیست‌مان 15 نفر داشتیم و همه بازیکنان را می‌خواستیم. 




واکنش به حضور در پلی‌آف


شایعه کاهش سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان سرزبانها افتاد و این به معنی حضور پرسپولیس در پلی آف آسیاست .اتفاقی که برانکو نمی تواند نقشی در آن بازی کند:« این مسئله‌ای است که در آن کاری از دست ما ساخته نیست. اگر مجبور شویم در پلی‌آف بازی کنیم این کار را انجام خواهیم داد. من نمی‌دانم این تصمیم فقط حدس و گمان است یا تصمیمی قطعی گرفته‌اند.»


نگران نباشید، کاپیتان داریم!


وی درباره اینکه پرسپولیس با از دست دادن علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر و مهرداد کفشگری کاپیتان‌های خود را از دست داده است و با این شرایط چه بازیکنی فصل آینده کاپیتان خواهد بود، تصریح کرد: کاپیتان داریم، شما نگران نباشید. ابتدا اجازه بدهید تیم را ببندیم و مطمئناً بازیکن مثبت داریم که کاپیتان تیم شود.


وضعیت نامشخص ماریچ 


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت لوکا ماریج، مایکل اومانیا و جری بنسون که از این تیم جدا شده‌اند و اینکه گفته می‌شود برانکو اعتقادی به بازیکنان آفریقایی و آمریکایی نداشته و فقط بازیکن اروپایی می‌خواهد، اظهار داشت: از الان بگویم من فقط بازیکن خوب می‌خواهم. ملیت بازیکن برای من فرقی ندارد و فقط می‌خواهم بازیکنان و شخصیت‌شان خوب باشد و طبیعتاً بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. اینکه از هندوراس، برزیل یا کرواسی باشد، فرقی نمی‌کند. کارلوس سانتوس، مدافع برزیلی با من در چین و عربستان و زاگرب بود. از بین بازیکنانی هم که نام بردید مایکل اومانیا و بنسون قطعاً با ما نخواهند بود، اما وضعیت ماریچ نامشخص است.






تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن