تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805110925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«کلینیک خنده» نویسندگان و بازیگران جوان کمدی را معرفی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با کارگردانی نیما دهقان در شبکه نسیم
«کلینیک خنده» نویسندگان و بازیگران جوان کمدی را معرفی می‌کند

نیما دهقان


شناسهٔ خبر: 3683772 - دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
هنر > رادیو و تلویزیون

نیما دهقان با اشاره به ساخت مجموعه «کلینیک خنده» برای پخش در شبکه نسیم، اظهار کرد که با این مجموعه تعدادی از نویسندگان و بازیگران مستعد عرصه کمدی را معرفی خواهد کرد. نیما دهقان درباره فعالیت‌ این روزهای خود در عرصه کارگردانی تئاتر و تلویزیون به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر با شبکه نسیم برای تولید و پخش مجموعه «کلینیک خنده» قرارداد داریم. این مجموعه کمدی یک رویکرد جدید دارد و با آغاز پخش «کلینیک خنده»، حدود ۳۰ نویسنده جوان عرصه طنز و همچنین حدود ۸۰ بازیگر جوان و مستعد کمدی را معرفی خواهیم کرد که با پخش مجموعه «کلینیک طنز» نیروهای جوانی به بدنه سازمان صدا و سیما معرفی خواهند شد.

این کارگردان تئاتر درباره این موضوع که آیا بازیگران جوان مدنظر از بازیگران عرصه تئاتر هستند، توضیح داد: چون من در عرصه تئاتر فعالیت می‌کنم، طی ۱۰ سال گذشته با بازیگران جوان و با استعدادی مواجه شدم که آن‌ها را در جشنواره‌ها و گوشه و کنار سالن‌ها، می‌بینیم. برای این بازیگران جوان کمتر بستری فراهم می‌شود تا در سینما و تلویزیون دیده شوند از این رو با «کلینیک خنده» فرصت دیدن شدن برای این جوانان را فراهم کردیم.

دهقان یادآور شد: یکی از معضلات ما در تلویزیون در عرصه کمدی این است که محدود به چند نویسنده و بازیگر هستیم. هنوز نیروی جدیدی را وارد این عرصه نکرده‌ایم که یک نگاه جدید وارد فعالیت‌های کمدی شود. نویسندگان و بازیگران جوانی که در «کلنیک خنده» حضور دارند در دانشگاه‌ها و عرصه تئاتر فعالیت کرده‌اند ولی هنوز مجال معرفی شدن را نداشته‌اند. من مطمئنم اگر این جوانان معرفی شوند، ماندگار خواهند شد.

کارگردان مجموعه «کلینیک خنده» با اشاره به تغییرات مدیریتی که طی هفته‌های اخیر در سازمان صدا و سیما رخ داده است، تأکید کرد: به تغییر و تحولاتی که در سازمان صدا و سیما وجود دارد، نگاه مثبتی دارم چون مدیریت‌های جدید باتجربه هستند. نگرانی من این است که با این تغییرات، سیاست‌ها نیز تغییر کنند. این نگرانی از آنجا ناشی می‌شود که در شهریورماه سال گذشته و با وجود اینکه برای برنامه «مجله تئاتر» با شبکه چهار سیما قرارداد داشتم با آمدن آقای غلامی به شبکه چهار برنامه ما تعطیل شد.

وی افزود: از آن زمان تا به امروز شبکه چهار درباره تعهدات مالی برنامه هیچ پرداختی به ما نداشته و از پرداخت تعهدات خود به برنامه طفره می‌رود. نگرانی من این است که این اتفاق برای مجموعه «کلینیک خنده» نیز رخ دهد و شرایط برای معرفی تعدادی زیادی از جوانان مستعد در عرصه نویسندگی و بازیگر کمدی فراهم نشود.

دهقان درباره موضوع و زمان پخش مجموعه «کلینیک خنده» اظهار کرد: «کلینیک خنده» روایتگر داستان کلینیکی است که افراد برای بهبود حالشان به آن مراجعه می‌کنند. این مجموعه در ۹۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای پخش خواهد شد. در حال حاضر چندین آیتم نوشته شده را به شبکه تحویل داده‌ایم و بعد از پرداخت قسط اول به گروه، در خصوص زمان دقیق پخش مجموعه اطلاع رسانی خواهیم کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن