تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819310163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برزیل حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برزیل حذف شد
مسابقات کوپا آمریکا بامداد امروز با حذف ناباورانه تیم ملی برزیل به دست پرو پیگیری شد.

برزیل حذف شد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواناز گروه  B رقابت های کوپا امریکا دو بازی انجام شد که در دومین بازی  این گروه پرو شگفتی ساز شد و تیم پر افتخار برزیل را پیش از مرحله حذفی از دور رقابت ها حذف کرد.

رائول رودیاز بازیکن تعویضی پرو در دقیقه 75 دروازه تیم ملی برزیل را گشود، هرچند او از دست خود برای گلزنی استفاده کرد اما داور مسابقه پس از مشورت با کمک هایش گل را پذیرفتند تا شگفتی این دوره از رقابت ها رقم بخورد. در ادامه تلاش شاگردان دونگا برای جبران گل خورده و رهایی از حذف به جایی نرسید و این تیم از دور رقابت ها کنار رفت.
در اولین بازی این گروه هم  اکوادور و هائیتی برابر هم قرار گرفتند که اکوادور با نتیجه پرگل  4 بر صفر حریف خود را شکست داد و به لطف شکست برزیل به دور بعد صعود کرد.
در این مسابقه اکوادوری ها در هر نیمه دو گل به ثمر رساندند.


 در نیمه اول والنسیا و آیوی در دقایق 11 و  20 دو بار برای تیم ملی اکوادور گلزنی کردند در نیمه دوم  نوبوآ، در دقیقه 57 زننده گل سوم اکوادور بود و والنسیا در دقیقه 78 گل دوم خود و گل چهارم اکوادور را وارد دروازه هائیتی کرد.


به این ترتیب در پایان بازی های مرحله گروهی گروه  B پرو 7 امتیازی شد و در عین ناباوری  در حضور برزیل به  عنوان صدرنشین این گروه به مرحله  بعد  صعود کرد. اکوادور نیز 5 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم  این گروه صعود کرد.


تیم های ملی برزیل و هائیتی با 5 و صفر امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی گروه B قرار گرفتند.





۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن