تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان مسلح 5 بانك‌ در مشهد آماتور بودند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارقان مسلح 5 بانك‌ در مشهد آماتور بودند
دو سارق مسلح كه متهم هستند به پنج بانك و مؤسسه مالي در مشهد دستبرد زده‌اند، ادعا مي‌كنند در تنگناي فقر مرتكب اين جرائم شده‌اند.


دو سارق مسلح كه متهم هستند به پنج بانك و مؤسسه مالي در مشهد دستبرد زده‌اند، ادعا مي‌كنند در تنگناي فقر مرتكب اين جرائم شده‌اند.
به گزارش خبرنگار ما، اين دو سارق مسلح، سرقت‌هاي سريالي خود را از 14 تيرماه سال گذشته شروع كردند. آنها در حالي كه كلاه ايمني به سر داشتند وارد يك مؤسسه مالي و اعتباري در بلوار معلم مشهدشده و بعد از سرقت يك ميليون و 749 هزار تومان سوار موتورشان شدند و از محل فرار كردند. سرقت‌هاي سريالي آنها به همين شيوه تا 6 خردادماه امسال ادامه داشت تا اينكه مأموران پليس چهارشنبه هفته گذشته بالاخره آنها را دستگير كردند. براساس تحقیقات متهمان حدود 34 میلیون تومان سرقت کرده اند. مسعود 30 ساله روز گذشته در بازجويي‌ها گفت: من مدرك تحصيلي سيكل و به مصرف مواد اعتياد دارم. متأهل هستم و به خاطر نياز مالي دست به سرقت زدم. مدتي در يك شركت كار مي‌كردم كه مديران آن پنج ماه بود كه حقوقمان را نداده بودند. وقتي اعتراض كردم گفتند كه برو شكايت كن. متهم ادامه داد: براي كار سر گذر هم رفتم، اما كار مناسبي پيدا نكردم. او درباره طراحي نقشه سرقت هم گفت: يك روز كه با مصطفي- همدست – مشغول مصرف مواد بودم از او خواستم برايم كاري فراهم كند. آنجا بود كه مصطفي پيشنهاد سرقت از بانك‌ها را مطرح كرد. ابتدا فكر مي‌كردم شوخي مي‌كند. چند روز بعد كه اسلحه‌اي تهيه كرد و به سراغم آمد، فهميدم حرفش جدي است.
متهم درباره احتمال بازداشت خود گفت: فكر نمي‌كردم كه دستگير شوم. البته با خودم مي‌گفتم اگر موفق به سرقت نشوم به دنبال كار ديگري مي‌روم.
او درباره آخرين سرقت گفت: وقتي وارد بانك شديم اسلحه كشيدم و از رئيس بانك خواستم گاوصندوق را باز كند، اما او با خونسردي حاضر نشد كه همكاري كند. وقتي به اطراف نگاه كردم، پولي روي پيشخوان‌ها نبود. به سراغ رئيس رفتم، كيف او را برداشتم و فرار كرديم. داخل كيف يك چك به مبلغ 4 ميليون تومان بود كه سه ميليون و 400 هزار تومان آن را نقد كرديم و بقيه را برگشت زديم.
 با پول سرقتي ميوه‌فروشي زدم
دومين متهم كه مردي 24 ساله به نام مصطفي است، گفت: من هم مدرك سيكل دارم و در حال حاضر عقد كرده‌ام و نامزدم منتظرم بود كه گرفتار شدم. او درباره انگيزه‌اش گفت به خاطر تأمين هزينه ازدواج مجبور به سرقت شدم.
متهم گفت: ما بانك‌هاي خلوت را انتخاب مي‌كرديم. بعد از بررسي بانك به پشت ساختمان مي‌رفتيم و لباس‌هاي تازه به تن مي‌كرديم و براي سرقت وارد مي‌شديم. او درباره تهيه اسلحه گفت: اسلحه را 6 ميليون تومان از ميدان فردوسي مشهد خريدم و در طول سرقت هم از آن استفاده نكردم. البته يك بار كه مردم جمع شده بودند براي ترساندن مردم چندتير هوايي شليك كردم.
متهم گفت: بعد از آخرين سرقت، تصميم گرفتم ديگر دنبال سرقت نروم كه دستگير شدم. تحقيقات بيشتر از متهمان در جريان است.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن