تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801303433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان مسلح سريالي بانك‌هاي مشهد دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارقان مسلح سريالي بانك‌هاي مشهد دستگير شدند
متهمان به 5 بانك و مؤسسه اعتباري و مالي ‌دستبرد زده‌اند...


دو سارق مسلح كه متهم هستند در يك سال گذشته به پنج بانك و مؤسسه مالي در شهرستان مشهد دستبرد زده بودند، سرانجام بازداشت شدند.

ساعت 10 و 14 دقيقه صبح روز چهاردهم تيرماه سال گذشته بود كه مأموران پليس آگاهي مشهد از دستبرد دو سارق مسلح به مؤسسه مالي و اعتباري در بلوار معلم اين شهر با خبر و محل حاضر شدند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه سارقان مسلح در حالي كه كلاه كاسكت به سر داشتند با تهديد سلاح يك ميليون و 749 هزار تومان سرقت كرده و با موتور گريخته‌اند.

شش روز بعد از حادثه و در حالي كه بررسي‌ها در جريان بود، خبر رسيد كه دو سارق مسلح به يك بانك در بلوار شريعتي قاسم‌آباد مشهد دستبرد زده‌اند. تحقيقات پليس بعد از حضور در محل نشان داد كه سارقان دو مرد مسلح بوده‌اند كه كلاه كاسكت به سر داشته و با سرقت 21 ميليون تومان سوار بر موتور شده و از محل گريخته‌اند. در بررسي‌هاي ميداني مشخص شد كه كلاه ايمني يكي از سارقان هنگام فرار از سرش افتاده است.  در حالي كه تحقيقات پليس نشان مي‌داد، عاملان اين سرقت همان دو سارق مسلح هستند، سومين سرقت هفتم مردادماه به پليس گزارش شد. سارقان مسلح اين بار به يك مؤسسه مالي در منطقه سيدي دستبرد زدند و با سرقت 8 ميليون تومان موفق شده بودند با موتور آپاچي قرمز رنگ از محل فرار كنند.

تحقيقات پليس براي به دام انداختن سارقان كه حالا سرقت‌هاي سريالي‌شان را كليد زده بودند، ناكام مانده بود تا اينكه چهارمين سرقت ساعت 8 صبح روز دوازدهم شهريورماه سال گذشته به پليس گزارش شد. هدف سارقان يك بانك در چهارراه معلم مشهد بود. وقتي سارقان وارد شعبه شدند، يكي از كاركنان موفق شد با فشار دادن دكمه آژير خطر پليس را از ماجرا با خبر كند. با به صدا درآمدن صداي آژير بود كه سارقان بدون ارتكاب سرقت از بانك خارج شدند. رهگذران كه متوجه وقوع سرقت شده بودند، سعي كردند مانع فرار سارقان شوند. دزدان مسلح وقتي مردم را مقابل خود ديدند، دست به اسلحه بردند و شروع به تيراندازي و از محل فرار كردند.  چند ماه از آخرين سرقت متهمان گذشته بود تا اينكه ششم خردادماه امسال متهمان اين بار به يك مؤسسه مالي و اعتباري در خيابان عليمرداني مشهد دستبرد زدند كه در جريان اين سرقت هم ناكام ماندند.

كارآگاهان پليس با اطلاعاتي كه به دست آورده بودند، موفق شدند مخفيگاه دو سارق مسلح را شناسايي كنند. بعد از كامل شدن تحقيقات دو متهم در مخفيگاهشان بازداشت شدند. از مخفيگاه سارقان يك قبضه سلاح كمري كه داخل مبل جاسازي شده بود، كشف شد. سردار بهمن اميري مقدم، فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت، تحقيقات بيشتر از سارقان در جريان است.





تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن