تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیراندازی در آمریکا؛ 20 کشته و 42 نفر مجروح شدند+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تیراندازی در آمریکا؛ 20 کشته و 42 نفر مجروح شدند+تصاویر
تیراندازی به یک کلوپ شبانه در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا ۲۰ کشته و ۴۰ زخمی برجای گذارد. ساعاتی پس از این حمله، پلیس اورلاندو اعلام کرد: فرد مهاجم کشته شده است.پلیس گفته است که حدود سه ساعت پس از شروع تیراندازی وارد این محل شده و فرد مهاجم را که شماری گروگان در اختیار داشت، کشته است.
آفتاب : سرویس بین الملل- پیشتر پلیس محلی ضمن تائید این خبر در حساب توئیتری اعلام کرده بود: این حادثه تیراندازی تعدادی زخمی شدند اما هیچ کس کشته نشده است. پلیس از ساکنان محلی خواسته شده است تا از نزدیک شدن به محل تیراندازی خودداری نمایند.


به گزارش آفتاب، برخی از شاهدان عینی گفته‌اند علاوه بر شلیک گلوله، صدای انفجار نیز در محل حادثه به گوش رسیده است. اما خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس محلی گزارش داد انفجار در برابر کلوپ شبانه با کنترل نیروهای امنیتی رخ داده است.



تیراندازی در آمریکا؛ 20 کشته و 42 نفر مجروح شدند+تصاویر



شاهدانی که موفق به فرار از کلوپ شدند می گویند حادثه تیراندازی در ساعت ۲ صبح به وقت محلی (۶ صبح به وقت جهانی) رخ داد.


از این کلوپ، با عنوان مهم‌ترین مرکز شبانه همجنسگرایان در اورلاندو نام برده می‌شود. حادثه تیراندازی به کلوپ شبانه، در کمتر از ۴۸ ساعت پس از شلیک به سوی خواننده جوان آمریکایی، کریستینا گریمی در همین شهر جنوبی ایالات متحده آمریکا رخ داد. کریستینا گریمی خواننده ۲۲ ساله گروه Voice پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده، درگذشت.



تیراندازی در آمریکا؛ 20 کشته و 42 نفر مجروح شدند+تصاویر



افرادی که موفق شده بودند از این کلوپ فرار کنند گفته‌اند که مهاجم ساعت ۲ صبح به وقت محلی در داخل این کلوپ شروع به تیراندازی کرده است.برخی از شاهدان عینی گفته‌اند که صدای ۵۰-۴۰ گلوله را شنیده اند.


پلیس تایید کرده که مهاجم یک سلاح تهاجمی، یک اسلحه کمری و یک وسیله انفجاری به همراه داشته و قبل از کشته شدن به سوی پلیس تیراندازی کرده است.


پلیس این حادثه را اقدامی تروریستی خوانده، اما گفته است که هنوز نمی داند که آیا اقدام تروریستی بین المللی بوده یا داخلی. تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که دهها خودروی اورژانس در صحنه حاضر شده اند و در حال مداوای مجروحان هستند.


یک مرد که به هنگام حمله این مهاجم در داخل این کلوپ بوده تصاویری از تیراندازی و صدای فریاد را در صفحه فیس بوکش منتشر کرده است.یکی از شاهدان گفته است: "همه جا پر از زخمی بود. شمار زیادی از مجروحان در پارکینگ بودند. شلوار و بلوز مجروحان را برای پیدا کردن جای گلوله‌ها پاره کرده بودند."


خانواده های مجروحان برای باخبر شدن از وضعیت وابستگانشان در بیمارستان ها جمع شده اند.گفته شده به هنگام وقوع این حمله بیش از ۱۰۰ نفر در داخل این کلوپ بودند.



خشونت‌های ناشی از حمل و استفاده از سلاح در ایالات متحده آمریکا هر سال هزاران قربانی می‌گیرد. از آغاز سال جاری میلادی، طی کمتر از شش ماه، بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ نفر بر اثر این حملات در آمریکا کشته شدند.





تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن