تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818819409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند برداشت از یک موضوع در «دم»


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چند برداشت از یک موضوع در «دم»
یک عکس در فضای مجازی منبع الهامی برای پنج هنرمند در جهت بیان احساساتشان با هنر شده است.


شاهد صفاری مدیر داخلی گالری «راه ابریشم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایشگاهی که با عنوان «دَم» در این مجموعه برپا شده گفت: در این نمایشگاه گروهی پنج هنرمند حضور دارند که از نگاه خودشان یک سوژه را مورد بررسی و نمایش قرار داده‌اند.


وی افزود: سوژه این مجموعه از جایی شکل گرفت که این هنرمندان به عکسی در اینترنت برخوردند و آن عکس به گونه‌ای منبع الهام آن‌ها شد. عکسی که نمودی از اتاق‌های گاز یک اردوگاه در خارج از کشور بود.


وی ادامه داد: نکته ای که در این آثار وجود دارد این است که هر کدام از هنرمندان اینجا با یک تکنیک حس و نگاه خود را به تصویر کشیده اند و به گونه ای همه برداشتی از یک نوع رنگ را نشان می‌دهند.


صفاری در پایان یادآور شد: در این نمایشگاه دو مجموعه عکس که هرکدام حدود 20 اثر را شامل می شود، موجود است که با روش لایت باکس تعبیه شده‌اند و در کنار آن ها هم ویدئویی به نمایش گذاشته شده که علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند تا 31 خرداد به این محل مراجعه کنند.


گفتنی است؛ سمیرا داورفرا، شقایق سیروس، فرزین فروتن، سالومه سوزنچی و سحر مختاری از هنرمندان این مجموعه هستند.







۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن