تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813093374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده مقاومت بسيج خوزستان: 250 هزار نفر زير پوشش برنامه‌هاي اوقات فراغت بسيج خوزستان قرار مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده مقاومت بسيج خوزستان: 250 هزار نفر زير پوشش برنامه‌هاي اوقات فراغت بسيج خوزستان قرار مي‌گيرند
خبرگزاري فارس: فرمانده منطقه مقاومت بسيج استان خوزستان گفت: بيش از 250 هزار نفر از جوانان و نوجوانان بسيجي و آزاد، تابستان امسال زير پوشش طرح اوقات فراغت در پايگاه‌هاي بسيج و كانون‌هاي فرهنگي ـ ورزشي مساجدخوزستان قرار مي‌گيرند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، مهدي سعادتي امروز در نشست خبري با نمايندگان رسانه‌ها اظهار داشت: برنامه‌هاي تابستاني اوقات فراغت بسيج خوزستان، از اول تير تا پايان شهريور در 400 پايگاه مصوب بسيج، 184 كانون‌فرهنگي ـ ورزشي بسيج مساجد و 6 كانون بسيج جوانان به اجرا در مي‌آيد.
وي عرصه‌هاي فعاليت بسيج در طرح اوقات فراغت را زمينه‌هاي قرآني، علمي، معرفتي، سياسي، هنري، ادبي، مهارت‌آموزي، فني و حرفه‌اي، مشاوره‌اي، بسيج سازندگي، فضاهاي مجازي، اردوهاي فرهنگي و تفريحي، صنايع دستي و ورزشي عنوان كرد.
سعادتي با بيان اينكه طرح اوقات فراغت بسيج امسال سيزدهمين سال متوالي است كه به اجرا در مي‌آيد، تصريح كرد: عنوان اصلي طرح امسال، نشاط و تعالي است و طرح با شعار جوان، خود‌باوري، نوآوري و شكوفايي اجرا مي‌شود.
وي در مورد اعتبارات اجراي طرح نشاط و تعالي در تابستان امسال گفت: در مجموع 80 ميليون تومان اعتبار براي پايگاه‌ها اختصاص يافته است و مابقي بودجه مورد نياز از محل منابع داخلي پايگاه‌ها، كمك‌هاي مردمي و دستگاه‌ها و جوانان تامين مي‌شود.
سعادتي ادامه داد: مهم‌ترين برنامه‌هايي كه نيروي مقاومت بسيج در حوزه جوانان انجام مي‌دهد، برگزاري اردوهاي طرح هجرت بسيج سازندگي، فعاليت‌هاي علمي ،دوره‌هاي مهارت‌آموزي، آموزش‌هاي قرآني، نهج‌البلاغه، اخلاق، احكام و پاسخگويي به شبهات اعتقادي جوانان، اردوهاي به سوي نور در خارج از كشور ( سوريه، عتبات عاليات، مكه و مدينه) است.
وي همچنين به بسيج سازندگي به عنوان يكي از مهم‌ترين محورهاي بسيج، اشاره كرد و افزود: غني‌سازي اوقات فراغت، عمق‌بخشيدن به فرهنگ و تفكر بسيجي، كمك به دولت در رساندن خدمات به روستاها و مناطق محروم، كاهش هزينه‌هاي دولت، بهره‌برداري از توان متخصصان بسيجي، ايجاد زمينه براي مهارت آموزي و مسئوليت‌پذيري جوانان از مهم‌ترين اهداف بسيج سازندگي است.
فرمانده مقاومت بسيج خوزستان افزود: بسيج سازندگي خوزستان در عرصه‌هاي بهسازي و زيباسازي مدارس، فعاليت‌هاي عمران و آباداني روستاها، برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي، خدمات بهداشتي درماني، خدمات علمي و آموزشي، منابع طبيعي و كشاورزي، آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي خدمات ارائه مي‌دهد.
سعادتي با بيان اينكه سال گذشته 310 هزار نفر روز در طرح هجرت به كار گرفته شده‌اند، افزود: امسال پيش‌بيني مي‌شود، بيش از 500 هزار نفر روز در طرح هجرت شركت كنند.
وي از اجراي بيش از 50 برنامه به مناسبت هفته گراميداشت مقام زن از يك تا 7 تير خبر داد و افزود: جشن تجلي مهر و عاطفه، مسابقات ورزشي، تجليل از بسيجيان نمونه و پيشكسوت خواهر، شب شعر بانوي آفتاب، جشن بزرگ همسران پاسدار، اعزام پزشك زن به مناطق محروم، همايش عفاف و حجاب و پژوهشي با موضوع فاطمه‌شناسي، تجليل و ديدار از زنان مخترع، ديدار با زنان ايثارگر و خانواده زنان شهيده و برگزاري اردوهاي زيارتي فرهنگي با حضور خواهران بسيجي ازمهم‌ترين برنامه‌هاي اين هفته است.
انتهاي پيام؛/
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن