تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813290630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشته شدن 9 نفر در تصادفات جاده اي روز گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كشته شدن 9 نفر در تصادفات جاده اي روز گذشته
رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور از كشته شدن 9 نفر در تصادفات رانندگي روز گذشته خبرداد.


سرهنگ حسين عليشاهي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس اجتماعي برنا گفت: طي 24 ساعت گذشته هشت فقره تصادف منجر به فوت در جاده هاي سراسر كشور رخ داد كه 9 نفر از هموطنان جان خود را در اين تصادفات از دست دادند.

وي افزود: در اين مدت 66 فقره تصادف منجر به جرح 95 زخمي و مجروح بر جاي گذاشت.

رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور مهمترين تصادفات روز گذشته را در استان آذربايجان شرقي عنوان و تصريح كرد: در اين تصادف برخورد اتوبوس مسافربري با يك دستگاه پژو 405 در آزادراه هشترود – زنجان يك كشته و پنج مجروح بر جاي گذاشت.

وي اظهار داشت: در تصادف ديگري در اين استان انحراف به چپ يك دستگاه پژو باعث برخورد با يك دستگاه پيكان در محور تبريز – ميانه شد كه حاصل آن يك كشته و سه مجروح بود.

سرهنگ عليشاهي با تاكيد بر باز بودن راه هاي كشور در حال حاضر، در خصوص وضعيت راه هاي كشور در روزها و ساعات آينده گفت: محور اسلام آباد غرب به سمت ايلام از ساعت 12 فردا (سه شنبه) تا ساعت 24 همان روز به دليل حذف نقاط حادثه خيز مسدود خواهد بود.
وي ادامه داد: محورهاي اسلام آباد غرب – پل سيمره به سمت ايلام و اسلام آباد غرب – گيلانغرب – ايوان – ايلام به عنوان محورهاي جايگزين برگزيده شده اند.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن