تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818730298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از كم‌كاري هنر درخصوص مدافعان حرم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتقاد از كم‌كاري هنر درخصوص مدافعان حرم
رسالت بوذري، نويسنده و راوي نمايش ميداني «فصل وصل» از كم‌كاري درباره شهداي مدافع حرم انتقاد كرد و با اشاره به آيتم مدافعان حرم در نمايش فصل وصل اين اقدام را تلاشي براي نشان دادن رشادت‌هاي اين رزمندگان عنوان كرد.
نویسنده : هادي عسگري 


نشست رسانه‌اي نمايش ميداني فصل وصل با حضور نويسنده، كارگردان و تهيه كننده اين نمايش برگزار شد. در اين نشست عليرضا كوهفر، مدير مركز هنرهاي نمايشي انقلاب اسلامي(مهنا) و تهيه‌كننده نمايش فصل وصل با اشاره به كارهاي قبلي اين مركز از جمله «فصل شيدايي»، « شب آفتابي» و «ستاره صبح» گفت: نمايش فصل وصل از روز سوم خرداد روي صحنه رفته است و ما تلاش كرده‌ايم با ايجاد تغييراتي در اين نمايش، فضاي آن را معنوي‌تر كنيم. كوهفر با ابراز خوشحالي از استقبال مردم از نمايش فصل وصل ابراز اميدواري كرد، اين نمايش امسال در چند شهر كشور برگزار شود. مجيد اسماعيلي، كارگردان نمايش فصل وصل نيز با اشاره به اجراي اين نمايش در شهر يزد و استقبال توريست‌هاي خارجي از اجراي آن گفت: اظهار نظر آنها خيلي برايم جالب بود. هيچ كدام آنها فكر نمي‌كردند تراز تئاتر در ايران به اين حد باشد و مي‌گفتند مسلماً آزادي كه ما داريم در كشور آنها وجود نخواهد داشت و هنرمندان مجبورند خود را محدود كنند. جالب اينكه ارتباط خاصي نيز با فضاي حزن انگيز كار برقرار كرده بودند.

رسالت بوذري، نويسنده و راوي نمايش بزرگ «فصل وصل» نيز با اشاره به سفرش به سوريه و مشاهده وضعيت آن كشور، ضمن انتقاد از گزارش مغرضانه شبكه BBC درباره دريافت پول براي حضور در سوريه گفت: ما در حوزه شهداي مظلوم مدافع حرم كم‌كاري مي‌كنيم. جوانان بسياري كه اين روزها مشغول جنگ هستند و بعدها صرفاً عكس‌هايشان زينت‌بخش خيابان‌هاي شهر مي‌شود. از همين رو از گذشته مدنظرمان بود كاري براي مدافعان حرم انجام دهيم و تلاش‌مان اين بود ماجراي مدافعان را گسترده‌تر نشان دهيم. بوذري با بيان اينكه فضاي تئاتر به شدت ايزوله شده و ارتباط آن با مردم قطع شده است، ابراز اميدواري كرد نمايش فصل وصل باعث شود تا شعار تئاتر براي همه محقق شود. وي با اشاره به استقبال مردمي از فصل وصل و برقراری ارتباط ميان مخاطبان و اين نمايش گفت: در پايان ۱۰ شب اجرا تا به حال چيزي قريب به ۲۰ هزار پيامك به دست ما رسيده كه مخاطبان درباره تحول رخ داده در درون خود سخن گفته‌اند. اين بالاترين ارزش براي گروه و براي ما بي‌نظير است. خيلي از مخاطبان به من گفته‌اند، با اين‌كار انگار به تونل زمان مي‌روند و سفري به تاريخ مي‌كنند. نمايش فصل وصل در طول ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 21 در باغ موزه دفاع مقدس اجرا مي‌شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن