تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 8 میلیاردریالی خیرین شاهرود خلخال به بیماران صعب العلاج


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کمک 8 میلیاردریالی خیرین شاهرود خلخال به بیماران صعب العلاج
در دومین جشن گلریزان موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود خلخال، به میزان 8 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جهت بیماران صعب العلاج جمع اوری شد.
به گزارش جوان از اردبیل، مجید خدابخش که در جشن گلریزان موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود خلخال در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن تهران سخن می‌گفت با اشاره به کاهش جمعیت شاهرود از30 هزار نفر به 13 هزار نفر طی چندین سال گذشته از تمام شاهرودی‌ها دعوت کرد تا به سرمایه‌گذاری در این منطقه بشتابند.
وی اظهار داشت:ما به عنوان دولت موظف به فراهم کردن زیرساخت‌ها هستیم اما این شاهرودی‌ها هستند که باید با سرمایه‌گذاری در این منطقه برای جوانان خود اشتغال و برای منطقه خود توسعه و آبادنی را ارمغان بیاورند. استاندار اردبیل ادامه داد:انتظار داریم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گرفته است شاهرودی ها با همتی که دارند برای عمران و آبادی و توسعه منطقه شان تلاش بیشتر و اقدام عملی بالاتری کنند. خدابخش مسابقه توسعه آبادانی را بین استانها و شهرستانها و بخش ها جدی دانست و گفت:تک تک شاهرودیها در کنار کسب و کاری که در هرجای ایران دارند می توانند بخشی ازکسب و کار خود را به شاهرود منتقل کنند و این منطقه را آباد کنند. استاندار اردبیل در جمع پر شور شاهرودی های مقیم تهران و البرز اصل سرمایه گذاری را متعلق به مردم دانست و تاکید کرد:مشابه آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاد مردم باید اقتصاد را مدیریت کرد؛ تنها در این صورت است که اقتصاد ما مقاوم و نیازمندها بی نیاز خواهند شد. خدابخش کمک های خیرخواهانه و احساس های عاطفی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اما وظیفه ما توانمند سازی انسان های نیازمند است که بتوانند با کار و تلاش معاش خود و خانواده خود را تامین کنند. همچنین موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود با صدور اطلاعیه ای ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان،ورزشکاران و تمامی حاضران در دومین جشن گلریزان این موسسه مهمترین دستاوردها و کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان را به ارزش حدود 8 میلیارد ریال اعلام کرد. گفتنی است دومین جشن گلریزان موسسه خیریه درمانی عاشورای شاهرود با حضور استانداراردبیل،نماینده خلخال در خانه ملت ،تعداد زیادی از ورزشکاران و هنرمندان خوشنام از جمله حسن روشن،محمد پنجعلی،محمد رضا طالقاتی داریوش خواجه نوری،همایون ارشادی،محمد احمدزاده،سید عباس سجادی،شفیع نوروزی،مرتضی غرقی،بهرام شفیع و... برگزار شد. منطقه شاهرود در جنوب استان اردبیل واقع شده ومردم این منطقه به زبان تاتی تکلم می‌کنند.




تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن