تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813105149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر هیئت تجاری لهستانی به قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سفر هیئت تجاری لهستانی به قزوین
یک هیئت تجاری و دولتی از کشور لهستان به منظور بررسی توانمندی های صنعتی و کشاورزی استان و توسعه مناسبات تجاری وارد قزوین شد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ هئیت اقتصادی کشور لهستان در استانداری قزوین در نشستی با معاون اقتصادی استانداری و نمایندگان اتاق بازرگانی درباره سرمایه گذاری در بخش های انرژی پاک، قطعات الکترونیک، صنایع خودرو، تبادل دانشجو و استاد، صنایع شیمیایی و نفتی، ساخت هتل گفتگو کردند.

سفر هیئت تجاری لهستانی به قزوین

سفر هیئت تجاری لهستانی به قزوین



 برووآ معاون استاندار استان سیلیزیای لهستان در این جلسه گفت: سیلیزیا با ۴.۵ میلیون نفر جمعیت در منطقه ای صنعتی قرار دارد و بیش از ز۵۰۰ هزار نفر در معادن آن کار می کنند و ۹۰ درصد زغال سنگ کشور در این منطقه تولید می شود.

 برووآ بیان کرد:اماده توسعه مناسبات اقتصادی با استان قزوین  هستیم .

رییس اتاق بازگانی سلیز یا لهستان هم در این دیدار از مسئولین قزوین برای شرکت در  ششمین گنگره بین الملی صنعت  که ماه اکتبردر لهستان برگزار می‌شود دعوت کرد .

 معاون سرمایه گذاری استاندار هم در این نشست با ارائه گزارشی از ظرفیت‌های استان گفت:ما از سرمایه گذاری خارجی در حوزه- صنعت ، کشاورزی و گردشگری استقبال‌می کنیم .
درافشانی با اشاره به اینکه ما بدنبال خرید کالاهای خارجی نیستیم  افزود :  ما خواهان تولید محصول مشترک و سرمایه گذاری مشترک هستیم.

بخشنده نایب رئیس اتاق بازرگانی استانهم گفت داشتن نیروی استان قوی-ارزان بودن  انرژی وبازارفروش خوب ر 75میلیون در ایران بعلاوه بازار منطقه را از مزایای سرمایه گذاری در قزوین دانست

سرمایه گذاران لهستانی در حوزه های احداث هتل ، خودرو، کودهای شیمیایی ، شیشه ،تولید برق،لوازم زینتی ،انرژی های تجدید پذیر و تولید انرژی های پاک اعلام آمادگی کرد ند.
انتهای پيام/









۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن