تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814602008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویر احتمالی دیگری از آیفون 7 منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تصویر احتمالی دیگری از آیفون 7 منتشر شد




کمتر از چهار ماه تا رونمایی و عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل باقی مانده است؛ در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید که در ماه‌های آینده قرار است شایعه‌های مختلفی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بشنویم.





مجله دیجی کالا -  امیرحسین میرزایی: کمتر از چهار ماه تا رونمایی و عرضه‌ی آیفون‌های جدید اپل باقی مانده است؛ در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید که در ماه‌های آینده قرار است شایعه‌های مختلفی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بشنویم. همین یکی دو روز پیش بود که تصاویری جدید از آیفون 7 به بیرون درز کردند. امروز هم دوباره عکس جدیدی از این گوشی منتشر شده است.


تصویر احتمالی دیگری از آیفون 7 منتشر شد



اگر از ما می‌شنوید، فعلا به عکس‌هایی که از آیفون 7 منتشر می‌شوند اعتماد نکنید. با نگاهی به تصاویر منتشر شده، به راحتی می‌توانیم بگوییم که آیفون 7 از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آیفون‌های دو نسل قبل ندارد.

با این حال، انتشار این همه تصاویر ما را کمی به واقعیت آن‌ها مشکوک کرده است. برای مثال، دیروز تصویری از آیفون 7 به بیرون آمد که فلاش دوربین آن را پایین لنزش نشان می‌داد، اما عکسی که امروز منتشر شده، فلاش را مثل قبل، در سمت چپ دوربین قرار داده. اگر نظر ما را می‌خواهید، عکسی که امروز منتشر شده تمام و کمال دروغ است. خودتان تصویر زیر را ببینید و قضاوت کنید:


تصویر احتمالی دیگری از آیفون 7 منتشر شد



اینکه جنس بدنه‌ی گوشی اصلا شبیه به آیفون‌های واقعی نیست به کنار، شیشه‌ی لنز دوربین هم شبیه به عدسی‌هایی است که به راحتی گوشه‌ی خیابان پیدا می‌شوند. اگر از ما می‌شنوید، فعلا به عکس‌هایی که از آیفون منتشر می‌شوند اعتماد نکنید، مگر اینکه منبعی درست و حسابی آن را منتشر کرده باشد.







تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن