تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813088398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار لاهیجان: شرط اول موفقیت، ارتباطات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار لاهیجان: شرط اول موفقیت، ارتباطات است استان‌ها > گیلان - نشست صمیمانه فرماندار لاهیجان با کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، جمعی از اعضای کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد لاهیجان جهت ارائه گزارش عملکرد و تبیین اهداف پیش روی دانشگاه و گرامیداشت هفته ی ارتباطات و روابط عمومی در نشستی صمیمانه با حضور مهندس کسرایی فرماندار لاهیجان حضور یافتند .
محمد علی اخوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه در این نشست ضمن تقدیر از زحمات مهندس کسرایی فرماندار محترم لاهیجان حضور جوانان پویا، با نشاط و همچنین متخصص در امور محوله را در کمیته روابط عمومی دانشگاه یک فرصت مغتنم بر شمرد و افزود: توفیقات و افتخارات حوزه روابط عمومی را مدیون زحمات این عزیزان هستیم.
وی با اشاره به جایگاه رفیع روابط عمومی و اهمیت آن در انعکاس صحیح فعالیت ها و عملکرد دانشگاه توضیح داد: تمامی مسئولین شهرستان در سالی که گذشت شاهد تحولات عظیم و برگزاری رویداد های بزرگ و ماندگار در دانشگاه  بودند و می توانند شهادت دهند ما از هیچ کوششی دریغ نکرده ایم .



ایشان از پیوستن مجموعه آزمایشگاه های دانشگاه لاهیجان به شبکه آزمایشگاهی معاونت راهبردی ریاست جمهوری برای نخستین بار در گیلان ، به عنوان یک موفقیت کم نظیر یاد کرد و افزود : تشکیل دبیرخانه تجلیل از مشاهیر گیلان ، احداث پایگاه پژوهشی میراث فرهنگی و صنایع دستی لاهیجان و همچنین برگزاری نخستین جشنواره کتاب سال گیلان از اتفاقات بزرگ پیش روی این مجموعه دانشگاهی می باشد .
اخوان در پایان مساعدت تمامی مسئولین شهرستان و استان را جهت پیاده سازی برنامه ها و تحقق اهداف ملی و بین المللی دانشگاه خواستار شد

مهندس کسرایی فرماندار لاهیجان ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی از زحمات و تلاش های بی وقفه کمیته روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان تقدیر بعمل آورد .
ایشان با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه روابط عمومی بالاخص در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل افزود: توسعه ، پایداری ، استقلال ، آزادی ، انقلاب و تمامی مفاهیم انسانی ، اسلامی با موضوع ارتباطات عجین است و ارتباطات حرف اول را می زند لذا روابط عمومی کاردان و شایسته  می تواند رمز موفقیت هر مدیری باشد.
وی با اشاره به آمار 40 هزار نفری دانش آموزان و دانشجویان در این شهرستان ، از آن به عنوان یک فرصت استثنائی جهت توسعه پایدار و به خصوص تحقق شعار سال یاد کرد و ادامه داد: ظرفیت های بسیاری همچون کشاورزی در این شهرستان وجود دارد و باید این پتانسیل ها دانش بنیان و علمی گردند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و بی شک دانشگاه نقش مهمی را در این زمینه ایفا می نماید.
فرماندار لاهیجان با آرزوی توفیقات روز افزون برای کمیته روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به سخنان خود پایان بخشید.

عکاس : علیرضا پرندوش

کلید واژه ها: استان گیلان -




پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 11:33:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن