تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خمجانی: تورنمنت ترکیه فرصتی برای سنجش ملی پوشان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خمجانی: تورنمنت ترکیه فرصتی برای سنجش ملی پوشان است
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت:حضور در دو تورنمنت بین المللی ترکیه و آلمان فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد ملی پوشان است.


حبیب خمجانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:تیم ملی بسکتبال با ویلچر همراه با لژیونرها در اردو به سر می برد و ما به دنبال هماهنگی دیدارهای تدارکاتی تیم هستیم که  از میان گزینه های مختلفی که برای اردوی برون مرزی داشتیم، سفر به ترکیه و آلمان را انتخاب کردیم.
 
وی افزود: ترکیه و آلمان به علت اینکه در فاصله چند روز از یکدیگر، میزبان تورنمنت هایی هستند که به نظر می رسد تیم های خوبی هم در آنها حضور خواهند داشت و برای ارزیابی تیم ملی از لحاظ نقاط ضعف و قوت ملی پوشان مفید است تا مورد شناسایی قرار گیرد. تورنمنت بین المللی بسکتبال با ویلچر ترکیه ۴ تا ۱۰ تیرماه برگزار می شود و ۲۰ تا ۲۵ تیرماه هم زمان برگزاری تورنمنت بین المللی آلمان اعلام شده است.
 
خمجانی ادامه داد: حضور در این دو تورنمنت برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر بار فنی خوبی می تواند داشته باشد از همین رو پیشنهاد آن را با کمیته ملی پارالمپیک مطرح کردیم که مورد موافقت مسئولان هم قرار گرفت. بنابراین حضور در این دو رویداد را در برنامه قرار داده ایم.
 
وی در خصوص سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گفت: تیم ملی با حضور 21 بازیکن از دوم خرداد وارد اردوی آمادگی شده که این اردو تا 12 خرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی ادامه دارد و پس از آن با نظر کادر فنی تیم ملی ، 4 تا 5 ملی پوش از لیست بازیکنان تیم حذف می شوند.این روند تا دو اردوی آخر ادامه دارد تا ترکیب 12 نفر نهایی تیم ملی برای حضور در ریو مشخص شود.
 
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: برای پیگیری کارهای لازم جهت دریافت روادید و بلیت هستیم و حضور ملی پوشان در اردوی تهران باعث شده که این کارها با سرعت بیشتری انجام شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، حضورمان در این تورنمنت ها قطعی است. طبق برنامه تیم ابتدا در تورنمنت ترکیه شرکت و سپس به کشور بازگشته و پس از چند روز استراحت و پیگیری دوباره تمرینات، آماده حضور در تورنمنت آلمان می شود.
 



۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن