تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستانی ها به مربی بومی اعتماد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خوزستانی ها به مربی بومی اعتماد کردند
استقلال و فولاد خوزستان هر دو تیم سرمربیان خوزستانی برای خود انتخاب کردند.

  به گزارش"ورزش سه"، پس از فسخ قرارداد دراگان اسکوچیچ و همچنین رفتن ویسی از تیم قهرمان به سپاهان وضعیت نیمکت استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هاله ای از ابهام قرار داشت.
فولاد خوزستان با مربیانی چون نعیم سعداوی، سید کوروش موسوی و صمد مرفاوی مذاکره کرد و در نهایت فولادی ها زمام تیمشان را به نعیم سعداوی دادند تا مربی نیمکت فولاد در زمان مجید جلالی، حسین فرکی و دراگان اسکوچیچ در این تیم حال سرمربی شود.
در استقلال خوزستان نیز بعد از کش و قوس های فراوان سید سیروس پورموسوی جانشین عبدالله ویسی شد تا کمک اول تیم استقلال خوزستان از ابتدای تاسیس تا قهرمانی، حال سرمربی این تیم شود.
با این دو انتخاب، نشان داده شد که باشگاه های استقلال و فولاد به مربیان بومی اعتماد کرده اند و امیدوارند بتوانند از این اعتماد بهره ببرند والبته نتایج مثبت بگیرند.
بعد از این دو انتخاب صنعت نفت آبادان هنوز وضعیت نیمکتش مشخص نیست، باید منتظر ماند و دید آیا این تیم نیز به مانند دو تیم دیگر سرمربی بومی انتخاب خواهد یا نادر دست نشان که تیم را لیگ برتری کرده در تیم برزیلی های ایران خواهد ماند.

18:10  1395/03/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن