تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش دما را در تابستان امسال خواهیم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیركل هواشناسی استان سمنان: افزایش دما را در تابستان امسال خواهیم داشت مدیركل هواشناسی استان سمنان گفت: متوسط دمای هوا در تابستان امسال بین نیم تا یك و نیم درجه سانتی گراد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 12:34

خبرگزاری پانا+افزایش دما را در تابستان امسال خواهیم داشت

به گزارش پانا از سمنان، غلامرضا حسنی غربا، در نشست شورای حفاظت از منابع آبی استان سمنان، با اشاره به آماده بودن نتیجه نهایی آشكارسازی تغییرات اقلیمی در این استان افزود: آثار تغییر اقلیم اكنون تمام بخش ها را درگیر كرده است.
وی با بیان این موضوع که آشكارسازی نتیجه تاثیر تغییرات اقلیم اولین اقدام برای شناخت بهتر این پدیده است، افزود: كاهش بارش، افزایش دما، افزایش تبخیر و اثرات تشعشع از مهم ترین حوزه هایی است كه از تغییر اقلیم تاثیر می گیرند.
مدیركل هواشناسی استان سمنان با اشاره به اینكه تهیه نتیجه آشكارسازی تغییر اقلیم با مطالعه در حدود یك سال و نیم طول كشیده است، اظهار داشت: در گذشته به روند تغییر اقلیم توجه نشده است و آثاری چون بارش های رگباری كه جاری شدن سیل و تخریب را در پی داشت، در اثر بی‌توجهی به تغییر اقلیم مدیریت نشده است.
حسنی غربا با عنوان این موضوع که بیش از ۶۰ درصد بارش ها اكنون در استان سمنان به صورت رگبار اتفاق می افتد، بر اتخاذ راهكارهایی برای كنترل سیلاب ها و برنامه برای جمع آوری بارندگی های رگباری تاکید داشت.
۸۷ درصد از سهم آب استان سمنان در بخش كشاورزی، چهار درصد در بخش صنعت و حدود ۹ درصد در بخش آشامیدنی مصرف می شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن