تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عطایی: تیم ملی از معیارهای ایده‌آل فاصله داشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عطایی: تیم ملی از معیارهای ایده‌آل فاصله داشت
کارشناس والیبال ایران معتقد است تیم ملی والیبال هنوز از معیارهای ایده آل خود فاصله دارد و باید در فاصله مانده تا انتخابی المپیک به آمادگی بیشتری دست پیدا کند.


بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی ایران در دو بازی دوستانه با فرانسه که منجر به کسب دو شکست برای ایران شد، اظهار داشت: فلسفه برگزاری بازی‌های دوستانه این است که تیم‌ها خود را محک بزنند و به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند.


وی ضمن بیان این مطلب که شکست یا پیروزی در دیدار دوستانه اهمیت ندارد، افزود: لوزانو در نظر داشت با برگزاری این دو دیدار به نقاط ضعف تیمش پی ببرد و بتواند با شناخت این نقاط آن‌ها را رفع کند و از طرفی به ترکیب ایده‌آلش دست پیدا کند.


عطایی اضافه کرد: به اعتقاد من در مجموع این دو دیدار نتیجه خوبی برای تیم ملی ایران به همراه خواهد داشت. شاید اگر در این دو مسابقه پیروز می‌شدیم اما نمی‌توانستیم به ضعف های خود پی ببریم چندان مفید فایده نبود.


وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان تیم ملی به خوبی می‌دانستند که مقابل تیمی مثل فرانسه کار سختی پیش رو دارند. در واقع می‌توان گفت کاملاً قابل پیش ‌بینی بود که فرانسه بتواند برنده این دیدارها باشد. با این حال خروجی خوبی از این دو مسابقه حاصل شد که می‌تواند به تیم و کادر فنی کمک کند.


این کارشناس والیبال تصریح کرد: فکر می‌کنم این تیم ملی هنوز با تیمی که باید باشد فاصله دارد. در زمان باقی مانده تا انتخابی المپیک باید ضعف ها برطرف شود تا تیم در اوج آمادگی راهی ژاپن شود. بازی‌های ژاپن بسیار سنگین، حساس و سخت خواهند بود و تیمی می‌تواند موفق شود که توانمندی بدنی و فنی بیشتری داشته باشد.


عطایی با اشاره به این که این دو مسابقه مقابل فرانسه پس از یک فشار تمرینی سنگین برگزار شده بود، افزود: بازیکنان مدت ها از میدان مسابقه دور بودند و من فکر می‌کنم همه به دنبال محک خود و ارزیابی شرایط بودند و کمتر کسی صد در صد به شکست فرانسه فکر می‌کرد.


وی در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی ایران در خط دریافت و توپ‌های برگشتی، گفت: فکر می‌کنم غیبت فرهاد قائمی در دیدار دوم کمی دریافت ایران را با مشکل واجه کرد. مشکل دریافت و توپ های برگشتی باید حل شود زیرا اگر تیمی در دریافت مشکل داشته باشد کارش برای پیروزی سخت خواهد شد.


عطایی در پایان اظهار کرد: در بازی‌هایی که با رویکرد تدارکاتی برگزار می‌شوند نمی‌توان چندان درباره عملکرد تک تک نفرات اظهار نظر کرد اما من فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی هنوز به کار انفرادی توجه بیشتری می‌کنند و باید کمی تعامل تیمی بیشتری داشته باشند.





۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن