تبلیغات
تبلیغات متنی
رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید
آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت
تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی
محبوبترینها
خرید سوسیس پرکن اصل با گارانتی
تشخیص دیسک و صفحه اصلی از تقلبی (6 راه ساده)
بهترین روش های چاپ جعبه محصولات + ویژگی ها و کاربردها
بهترین روش های چاپ جعبه محصولات + ویژگی ها و کاربردها
ده راهنمایی برای نوازندگان مبتدی یوکللی
بررسی دلایل قانع کننده برای خرید صنایع دستی اصفهان
راه های جلوگیری از جریمه های قبض برق
آشنایی با سایت قو ایران بهترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور
بهترین شرکتهای مهندسی در آلمان
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1806762243
![نمایش مجدد: پشتیبانی Doom از قابلیت SLI در بدو انتشار این بازی - سخت افزار refresh](https://vazeh.com/images/refresh.gif)
پشتیبانی Doom از قابلیت SLI در بدو انتشار این بازی - سخت افزار
واضح آرشیو وب فارسی:سخت افزار: اکنون مدت بسیار کوتاهی است که از انتشار بازی Doom زمان می گذرد و بالاخره چشم انتظاران این بازی پر سر و صدا ظرف ساعات گذشته موفق به ملاقات با اثر محبوب خود بر روی تمامی پلتفرم های مقصد این اثر شدند. در این میان مسلماً بسیاری از هواداران بازی Doom را علاقه مندان به پلتفرم PC تشکیل می دهند و به طور حتم در میان آن ها بازیبازانی وجود دارند که به منظور داشتن تجربه ای بهتر از ساختار فنی این بازی قصد اجرای این شوتر سریع و پر هیجان را توسط قابلیت SLI دارند تا بتوانند به کمک بهره گیری از آن، قدرت بیش از یک کارت گرافیاگر چه در زمان زندگی شکسپیر مسئله ی بودن یا نبودن، اصلی ترین و اساسی ترین دغدغه ی انسان ها را تشکیل می داد؛ اما در روزگار ما این دغدغه ی دیرین کاملاً دگرگون شده است و به مسئله ای کاملاً جدید تبدیل گردیده که دغدغه ی بودن یا نبودن امکان پشتیبانی از قابلیت SLI توسط بازی های کامپیوتری جدید را در بر می گیرد (جالب این جاست که به دلیل عدم اعتقاد سران AMD مبنی بر ارائه ی آپدیت های پی در پی برای درایور گرافیکی محصولاتشان، کمتر کسی دغدغه ای در زمینه ی پشتیبانی بازی های کامپیوتری جدید از قابلیت کراس فایر دارد!). در واقع در طول نسل هشتم بازی های کامپیوتری و به خصوص طی یک سال اخیر همواره یکی از پرسش های اساسی بازیبازان حرفه ای پیش از انتشار آثار محبوب خود این بوده است که آیا فلان بازی جدید از قابلیت SLI پشتیبانی می کند یا خیر؟ و این پرسش تا کنون از سوی چشم انتظاران بازی Doom نیز بار ها مطرح شده بود. با توجه به ساخته شدن بازی Doom توسط موتور گرافیکی id Tech (نسخه ی ششم از این موتور گرافیکی) و عدم پشتیبانی برخی از بازی های طراحی شده توسط نسخه ی پیشین این موتور گرافیکی از قابلیت SLI به نظر می رسید که این بازی نیز از قابلیت مذکور پشتیبانی نخواهد کرد. احتمالی که تا پیش از انتشار رسمی بازی Doom همچنان به قوت خود باقی بود. اما در آستانه ی عرضه شدن رسمی جدید ترین نسخه از این مجموعه ی جریان ساز به بازار، برخی از طراحان بازی Doom موضوع پشتیبانی این بازی از قابلیت SLI را مورد تایید قرار دادند. البته بنا بر گفته های این دسته از طراحان بازی Doom ، در حال حاضر مشکل کوچکی در زمینه ی ترسیم سایه ها در این بازی در حالت SLI وجود دارد که احتمالاً به زودی بر طرف خواهد شد و به موجب آن بازیبازان خواهند توانست شاهد اجرای بهتر ، روان تر و سریع تر بازی Doom در حالت فعال بودن قابلیت SLI باشند. با این حال به نظر می رسد که حتی هم اکنون و پیش از رفع شدن کامل مشکل مذکور نیز استفاده از قابلیت SLI تاثیر قابل ملاحظه ای در بهبود کیفیت اجرای این بازی داشته است و به این ترتیب علاقه مندان به استفاده از ترکیب بیش از یک کارت گرافیک توسط استفاده از فناوری اختصاصی انویدیا برای اجرای بهینه ی بازی Doom ، بدون مشکل و درد سر خاصی قادر به انجام این کار خواهند بود. البته کسانی که خواهان اجرای بهتر ، روان تر و در عین حال چشم نواز تر بازی Doom بر روی کامپیوتر های خانگی خود هستند می توانند اندکی دیگر هم انتظار بکشند تا پچ پشتیبانی بازی Doom از تکنیک های گرافیکی مبتنی بر واسط برنامه نویسی سطح پایین Vulkan برای این بازی منتشر شود. قابلیتی که در حال حاضر هیچ زمان دقیقی برای اضافه شدن آن به بازی Doom از سوی سازندگان این بازی اعلام نشده است اما بر اساس قول ها و وعده های آن ها، علاقه مندان به بازی Doom می توانند به زودی شاهد پشتیبانی این بازی از ویژگی های مبتنی بر واسط برنامه نویسی سطح پایین Vulkan باشند. ویژگی هایی که به نظر می رسد وجود آن ها تاثیر قابل توجهی بر کیفیت اجرای بازی Doom (به خصوص تحت کیفیت های تصویری بالا و تنظیمات گرافیکی حداکثری) خواهد داشت و احتمالاً بسیاری از علاقه مندان به بازی Doom (با توجه به نمایش های ارائه شده از نسخه ی مبتنی بر Vulkan این بازی ظرف روز های گذشته) برای بهره مندی هر چه زود تر از این قابلیت ها لحظه شماری می کنند. در این میان تا زمان پشتیبانی رسمی بازی Doom از ویژگی های فنی مبتنی بر واسط برنامه نویسی سطح پایین Vulkan ، طراحان این بازی توصیه هایی را به منظور اجرای روان تر و بهینه تر بازی Doom تحت کیفیت های تصویری بالا ارائه داده اند تا آن دسته از بازیبازانی که قصد اجرای این بازی بر روی کیفیت هایی نظیر 4K را دارند بتوانند قادر به انجام این کار به بهترین شکل ممکن باشند. به عنوان مثال از سوی طراحان بازی Doom به آن دسته از علاقه مندان این بازی که قصد اجرای این اثر را بر روی پلتفرم PC تحت کیفیت تصویری 4K دارند توصیه شده است که پیش از انجام این کار به منوی تنظیمات پیشرفته ی این بازی مراجعه کرده و به بهینه سازی موارد موجود در بخش تعدیل کیفیت تصویری بپردازند تا از هدر رفتن توان پردازنده ی گرافیکی خود به منظور پردازش حجم قابل توجهی از پیکسل های سنگین و با کیفیت جلوگیری به عمل آورند. به هر حال بازی Doom یکی از شاخص ترین آثار حال حاضر دنیای بازی های کامپیوتری به شمار می رود و تجربه کنندگان این بازی مسلماً به دنبال اجرای هر چه بهتر و روان تر اثر محبوب خود بر روی پلتفرم PC هستند. امری که شاید با پشتیبانی این بازی از قابلیت های مبتنی بر Vulkan جهش قابل توجه تری یابد و حتی چشم نواز تر از قبل گردد. اگر چه در زمان زندگی شکسپیر مسئله ی بودن یا نبودن، اصلی ترین و اساسی ترین دغدغه ی انسان ها را تشکیل می داد؛ اما در روزگار ما این دغدغه ی دیرین کاملاً دگرگون شده است و به مسئله ای کاملاً جدید تبدیل گردیده که دغدغه ی بودن یا نبودن امکان پشتیبانی از قابلیت SLI توسط بازی های کامپیوتری جدید را در بر می گیرد (جالب این جاست که به دلیل عدم اعتقاد سران AMD مبنی بر ارائه ی آپدیت های پی در پی برای درایور گرافیکی محصولاتشان، کمتر کسی دغدغه ای در زمینه ی پشتیبانی بازی های کامپیوتری جدید از قابلیت کراس فایر دارد!). در واقع در طول نسل هشتم بازی های کامپیوتری و به خصوص طی یک سال اخیر همواره یکی از پرسش های اساسی بازیبازان حرفه ای پیش از انتشار آثار محبوب خود این بوده است که آیا فلان بازی جدید از قابلیت SLI پشتیبانی می کند یا خیر؟ و این پرسش تا کنون از سوی چشم انتظاران بازی Doom نیز بار ها مطرح شده بود. با توجه به ساخته شدن بازی Doom توسط موتور گرافیکی id Tech (نسخه ی ششم از این موتور گرافیکی) و عدم پشتیبانی برخی از بازی های طراحی شده توسط نسخه ی پیشین این موتور گرافیکی از قابلیت SLI به نظر می رسید که این بازی نیز از قابلیت مذکور پشتیبانی نخواهد کرد. احتمالی که تا پیش از انتشار رسمی بازی Doom همچنان به قوت خود باقی بود. اما در آستانه ی عرضه شدن رسمی جدید ترین نسخه از این مجموعه ی جریان ساز به بازار، برخی از طراحان بازی Doom موضوع پشتیبانی این بازی از قابلیت SLI را مورد تایید قرار دادند. البته بنا بر گفته های این دسته از طراحان بازی Doom ، در حال حاضر مشکل کوچکی در زمینه ی ترسیم سایه ها در این بازی در حالت SLI وجود دارد که احتمالاً به زودی بر طرف خواهد شد و به موجب آن بازیبازان خواهند توانست شاهد اجرای بهتر ، روان تر و سریع تر بازی Doom در حالت فعال بودن قابلیت SLI باشند. با این حال به نظر می رسد که حتی هم اکنون و پیش از رفع شدن کامل مشکل مذکور نیز استفاده از قابلیت SLI تاثیر قابل ملاحظه ای در بهبود کیفیت اجرای این بازی داشته است و به این ترتیب علاقه مندان به استفاده از ترکیب بیش از یک کارت گرافیک توسط استفاده از فناوری اختصاصی انویدیا برای اجرای بهینه ی بازی Doom ، بدون مشکل و درد سر خاصی قادر به انجام این کار خواهند بود. البته کسانی که خواهان اجرای بهتر ، روان تر و در عین حال چشم نواز تر بازی Doom بر روی کامپیوتر های خانگی خود هستند می توانند اندکی دیگر هم انتظار بکشند تا پچ پشتیبانی بازی Doom از تکنیک های گرافیکی مبتنی بر واسط برنامه نویسی سطح پایین Vulkan برای این بازی منتشر شود. قابلیتی که در حال حاضر هیچ زمان دقیقی برای اضافه شدن آن به بازی Doom از سوی سازندگان این بازی اعلام نشده است اما بر اساس قول ها و وعده های آن ها، علاقه مندان به بازی Doom می توانند به زودی شاهد پشتیبانی این بازی از ویژگی های مبتنی بر واسط برنامه نویسی سطح پایین Vulkan باشند. ویژگی هایی که به نظر می رسد وجود آن ها تاثیر قابل توجهی بر کیفیت اجرای بازی Doom (به خصوص تحت کیفیت های تصویری بالا و تنظیمات گرافیکی حداکثری) خواهد داشت و احتمالاً بسیاری از علاقه مندان به بازی Doom (با توجه به نمایش های ارائه شده از نسخه ی مبتنی بر Vulkan این بازی ظرف روز های گذشته) برای بهره مندی هر چه زود تر از این قابلیت ها لحظه شماری می کنند. در این میان تا زمان پشتیبانی رسمی بازی Doom از ویژگی های فنی مبتنی بر واسط برنامه نویسی سطح پایین Vulkan ، طراحان این بازی توصیه هایی را به منظور اجرای روان تر و بهینه تر بازی Doom تحت کیفیت های تصویری بالا ارائه داده اند تا آن دسته از بازیبازانی که قصد اجرای این بازی بر روی کیفیت هایی نظیر 4K را دارند بتوانند قادر به انجام این کار به بهترین شکل ممکن باشند. به عنوان مثال از سوی طراحان بازی Doom به آن دسته از علاقه مندان این بازی که قصد اجرای این اثر را بر روی پلتفرم PC تحت کیفیت تصویری 4K دارند توصیه شده است که پیش از انجام این کار به منوی تنظیمات پیشرفته ی این بازی مراجعه کرده و به بهینه سازی موارد موجود در بخش تعدیل کیفیت تصویری بپردازند تا از هدر رفتن توان پردازنده ی گرافیکی خود به منظور پردازش حجم قابل توجهی از پیکسل های سنگین و با کیفیت جلوگیری به عمل آورند. به هر حال بازی Doom یکی از شاخص ترین آثار حال حاضر دنیای بازی های کامپیوتری به شمار می رود و تجربه کنندگان این بازی مسلماً به دنبال اجرای هر چه بهتر و روان تر اثر محبوب خود بر روی پلتفرم PC هستند. امری که شاید با پشتیبانی این بازی از قابلیت های مبتنی بر Vulkan جهش قابل توجه تری یابد و حتی چشم نواز تر از قبل گردد.
یکشنبه ، ۲۶اردیبهشت۱۳۹۵
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سخت افزار]
[مشاهده در: www.sakhtafzarmag.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]
صفحات پیشنهادی
آخرین اطلاعات از پل های SLI انویدیا در پاسکال به همراه تصاویر - سخت افزار
همانطور که می دانید یکی از 3 دستاورد مهم انویدیا در کارت گرافیک های سری 1000 نسل جدید پل های SLI تحت عنوان HB بوده است برای مدت های بسیار پل های ارتباطی SLI Bridge از مشکلات پنهان و روشن بسیاری برخوردار بودند که ظاهرا اینبار انویدیا آنها را از سر راه برداشته است به همین منظور آبرانکو: بدونتعارف، گسترش سختترین بازی است
برانکو بدونتعارف گسترش سختترین بازی است سرمربی کروات پرسپولیس از دیدار با گسترش فولاد به عنوان سخت ترین نبرد تیمش یاد کرد و اعلام کرد آنها در دیدار رفت هم شرایط سختی را برای شان رقم زده بودند به گزارش "ورزش سه" برانکو ایوانکوویچ که در نشست خبری پیش از دیدار با گستاکنون قابلیت Backward Compatibility از بازی هایی با چند دیسک نیز پشتیبانی می کند
شبیه ساز Backward Compatibility از زمان انتشار در نوامبر 2015 تاکنون پیشرفت های قابل توجهی داشته است به خصوص در زمینهی تعداد بازی هایی که پشتیبانی می کند اکنون به لطف قابلیت Backward Compatibility بیش از 150 بازی متنوع نسل هفتمی را برروی کنسول Xbox One اجرا می شوند از جهواپیمای بدون سرنشین شیائومی به زودی با قیمت 100 دلار معرفی خواهد شد - سخت افزار
کمپانی شیائومی از جمله شرکت های بسیار بلند پرواز و البته عجیب دوران ماست تلفن های هوشمند این شرکت در عین استفاده از مشخصات سخت افزاری بسیار عالی دارای قیمتی فوق العاده رقابتی می باشند و هر کاربری را به خرید وسوسه می کنند همچنین ابزارهای بسیار زیاد دیگری از پاوربانک و تلویزیوناندروید N از قابلیت ۳D Touch پشتیبانی نخواهد کرد!
اندروید N از قابلیت ۳D Touch پشتیبانی نخواهد کرد نمایشگری که به این تکنولوژی مجهز باشد علاوه بر لمس به شدت آن نیز حساس است زمانیکه در پاییز امسال اندروید N رونمایی شود قابلیت 3D Touch نخواهد داشت گوگل به دلایل نامعلومی معرفی این ویژگی را به تاخیر انداخته است این ویژگی دعصبانیت این بازیکن از انتشار علت مرگ اولادی +عکس
بازیکن سابق پرسپولیس نوشت به پدر بیمار مهرداد اولادی به مادر داغدارش به آنهایی که دوستش داشتند به آنهایی که با گل هایش از خوشحالی پرواز کرده اند به هیچ کدام فکر نکنید مرگ اولادی جواد کاظمیان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود به کسانی که خبر درگذشت مهرداد اولادی را دست بهاکران خصوصی «مرگ ماهی» بدون حضور بازیگران فیلم برگزار شد
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان ساعاتی پیش مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی مرگ ماهی به کارگردانی روح الله حجازی با حضور تنی چند از هنرمندان دست اندرکاران و علاقه مندان سینما در پردیس سینمایی ملت برگزار شد محمود کلاری فرشته صدرعرفایی مهدی فقیهبازی سختی را بردیم/ به بازیکنانم افتخار می کنم
یحیی گل محمدی بازی سختی را بردیم به بازیکنانم افتخار می کنم شناسهٔ خبر 3617182 - پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱ ۰۱ ورزش > فوتبال ایران سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از عملکرد بازیکنان تیمش مقابل النصر عربستان ابراز رضایت کرد به گزارش خبرگزاری مهر تیم فوتبال ذوب آهن چهارشنبه شبچگونه بدون آسیب دیدن، سختتر تمرین کنیم؟
چگونه بدون آسیب دیدن سختتر تمرین کنیم تمرین کردن خوب است سختتر تمرین کردن بهتر است اما کلید تغییر پایدار و جدی در سلامت عملکرد و ترکیب بدن شما تمرین کردن بطور مداوم است متاسفانه چیزهای بسیاری وجود دارند که میتوانند بصورت بالقوه ثبات شما در تمرین را مختل سازند وبسایبنگر: بازی سختی را مقابل راهآهن پیشرو داریم/ بعید است کار به تفاضل گل بکشد
تا همین الان هم کار بزرگی کردیم بنگر بازی سختی را مقابل راهآهن پیشرو داریم بعید است کار به تفاضل گل بکشد مدافع باتجربه پرسپولیس گفت من یک خستهنباشید به بازیکنان پرسپولیس میگویم چرا که دیروز کار بزرگی کردند و خوشبختانه به آنچه که میخواستیم رسیدیم به گزارش خبرگزاری ایلنا-
گوناگون
پربازدیدترینها