تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل سگ آزاری کلاله به شلاق و کار در محیط زیست محکوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
عامل سگ آزاری کلاله به شلاق و کار در محیط زیست محکوم شد

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: عامل اذیت و آزار یک سگ در کلاله به ۷۴ ضربه شلاق و ۲۷۰ ساعت کار در محیط زیست به منظور حفظ و صیانت محیط زیست از خسارت و آسیب ها محکوم شد.
به گزارش خبرگزاری مهر ، به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان درباره حکم پرونده عامل آزار و اذیت یک سگ در کلاله گفت: متهم این پرونده به ۷۴ ضربه شلاق و ۲۷۰ ساعت کار در محیط زیست به منظور حفظ و صیانت محیط زیست از خسارت و آسیب ها محکوم شد. هاشمیان افزود: این حکم زیر نظر قاضی اجرای احکام اجرا می شود. وی گفت: این فرد اسفند پارسال اقدام به اذیت و آزار بی رحمانه ی سگ شکاری خود به نام چیکو، کرده بود و سپس با پخش فیلم این حیوان آزاری در فضای مجازی، احساسات عمومی را جریحه دار کرد. به گفته هاشمیان، این فرد پس از شناسایی، در بازجویی ها علت این اقدام خود را، خوردن غذایش از سوی سگ اعلام کرده بود. چندی پیش فیلمی از آزار یک سگ توسط فردی در رسانه های مجاری منتشر شد و باعث عکس العمل های فراوان دوست داران محیط زیست و فعالان اجتماعی در سطح کشور شد. در این کلیپ که شماره پلاک فرد مشخص بود با پیگیری دستگاه انتظامی، قضایی و محیط زیست فرد در کلاله شناسایی و دستگیر شد.
[ مشاهده متن کامل خبر عامل سگ آزاری کلاله به شلاق و کار در محیط زیست محکوم شد در خبرگزاری مهر ]

عامل سگ آزاری کلاله به شلاق و کار در محیط زیست محکوم شد






پنجشنبه ، ۲۳اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن