تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصاب دکتر علی‌عسگری به ریاست سازمان صداوسیما


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتصاب دکتر علی‌عسگری به ریاست سازمان صداوسیما


رهبر معظم انقلاب اسلامی با پذیرش استعفای آقای محمد سرافراز در حکمی دکتر علی‌عسگری را به ریاست سازمان صداوسیما منصوب کردند. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی با پذیرش استعفای آقای محمد سرافراز و تشکر از تلاش های انقلابی و ارزشیِ ایشان، آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری دام توفیقه
نظر به استعفای جناب آقای محمّد سرافراز و با تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ دلسوزانه‌ی ایشان که هرگز نباید فراموش شود، جنابعالی را که برخوردار از پیشینه انقلابی و تجربیات مدیریتی در رسانه ملّی، هستید، به ریاست سازمان صداوسیما منصوب می‌کنم.
آنچه باید توصیه شود، در حکم اینجانب به جناب آقای سرافراز به تفصیل آمده است. لذا مؤکداً سفارش می‌کنم به برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی اهتمام بورزید و به خدای متعال توکل و اعتماد کنید.
توفیقات شما را از درگاه ربوبی مسألت می‌کنم. سیّد علی خامنه‌ای
۲۲ اردیبهشت ۹۵ رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین آقای سرافراز را به‌ عضویت در شورای‌عالی فضای مجازی منصوب کردند. آقای سرافراز پیش از انتصاب به ریاست سازمان صداوسیما، عضو حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی بود.  

*سوابق علمی و اجرایی دکتر علی عسگری رئیس جدید رسانه ملی دارای سوابق علمی و اجرایی مختلف در حوزه های آموزشی، فنی و فرهنگی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر عبدالعلی علی عسگری متولد 1337 دارای دیپلم ریاضی ، کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک  از دانشگاه امیرکبیر (پی تکنیک تهران ) ،کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران ودکترای مهندسی صنایع با گرایش سیستم و بهره وری از دانشگاه علم و صنعت است. وی از نوجوانی در فعالیت های انقلابی ضد رژیم شاه حضور داشت  و به همین دلیل  در 16 سالگی از سوی ساواک دستگیر شد. در دوران دانشجویی  نیز به فعالیت  و مبارزه علیه  رژیم شاه ادامه دادو با برخی از همفکران خود  اقدام به تشکیل گروهی با مشی فعالیت  سیاسی  بر ضد رژیم پهلوی  و تبعیت از امام (ره) و روحانیت کرد . در اوایل سال 1357 همراه با تعدادی از اعضای این گروه  در شیراز دستگیر و به کمیته  مشترک  ضد خرابکاری  و سپس به زندانهای اوین  و قصر منتقل شد  و تا 2 بهمن  1357 در زندان بود  که با هجوم  مردم به زندان آزاد شد.
  دکترعلی عسگری علاوه بر حضور در جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس مدتی در عرصه های مدیریتی  در حوزه صنایع  هوا و فضا خدمت کرد  وپس از آن منشاء خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف  بود که دبیرخانه  شورای عالی انقلاب فرهنگی ، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر عامل سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی ، مشاور رئیس جمهور (1373) ، مدیرعامل بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب شناسی ، معاون آموزشی سازمان و رئیس دانشکده  صداوسیما  (1382) ، معاون  توسعه و فناوری  رسانه صداوسیما  و پایه گذار جریان پرشتاب تبدیل  سیستم  آنالوگ به دیجیتال  در کشور وهمچنین  مشاور رئیس قوه قضائیه،  بخشی از تجارب  مدیریتی اوست. وی اخیرا مشاور رئیس  سازمان صداوسیما بود و کتابها و مقالات متعددی نیز در حوزه های رسانه، مدیریت، فناوری نوین، تولید در کلاس جهانی و الگوی نظام اسلامی دارد. او درعین حال عضو هیئت علمی دانشکده  صدا وسیماست.
 


چهار شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن