تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813194706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح حملات تروریستی در مسکو خنثی شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طرح حملات تروریستی در مسکو خنثی شد




دستگاه امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح حملات تروریستی در مسکو خبر داد که قرار بود یک گروه مسلح آن را به دستور تروریست های مستقر در ترکیه و سوریه اجرا کنند.





خبرگزاری تسنیم: دستگاه امنیت فدرال روسیه در بیانیه خود آورده است: اعضای یک گروه که درحال برنامه ریزی برای حملات تروریستی در جریان جشن های پیروزی بر آلمان نازی مصادف با نهم ماه مه جاری در شهر مسکو بود، دستگیر شدند.

این بیانیه افزود: این گروه متشکل از اتباع کشورهای آسیای مرکزی بودند که به دستور فرماندهان گروههای تروریستی بین المللی فعال در خاک سوریه و ترکیه، درحال برنامه ریزی برای یک سری حملات در جریان تعطیلات ماه مه در منطقه مسکو برنامه ریزی می کردند.

در این بیانیه آمده است: مقادیر زیادی سلاح و مواد منفجره و سایر ابزارهای تروریستی از این گروه تروریستی کشف و مصادره شد و آنها به این امر اعتراف کرده‌اند.







تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن