تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جو بایدن: مطمئنم که کلینتون رئیس‌جمهور می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جو بایدن: مطمئنم که کلینتون رئیس‌جمهور می‌شود
معاون رییس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه گفت اطمینان دارد که «هیلاری کلینتون» نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶ - 11 May 2016




معاون رییس جمهور آمریکا روز سه‌شنبه گفت اطمینان دارد که «هیلاری کلینتون» نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود.

به گزارش فارس، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید «مطمئن» است که «هیلاری کلینتون» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 بوده و بر رقیب جمهوری‌خواهش نیز پیروز می‌شود.

به نوشته پایگاه پالیتیکو، بایدن که با شبکه ای‌بی‌سی گفت‌وگو می‌کرد، گفت: «اطمینان دارم که هیلاری نامزد ما خواهد بود و اطمینان دارم که او رئیس‌جمهور بعدی است.»

بایدن که خود در ابتدا از گزینه‌های حزب دموکرات برای نامزدی در انتخابات بود، سال گذشته رسما اعلام کرد که قصد نامزدی ندارد.

وی هرچند که رسما کلینتون یا «برنی سندرز» دیگر نامزد دموکرات‌ها را تائید نکرده، اما تاکنون چند بار گفته است که امیدوار است که یک زن رئیس‌جمهور آمریکا شود.

در رقابت‌های درون حزب دموکرات، کلینتون با فاصله نسبتا قابل توجهی از سندرز جلو افتاده و بسیاری وی را نامزد نهایی حزب دموکرات می‌دانند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن