تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815473008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربیان فنی و حرفه‌ای تبدیل وضعیت شوند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مربیان فنی و حرفه‌ای تبدیل وضعیت شوند
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تعیین تکلیف مصوبات قانونی مجلس درباره تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای اقدام شود.
کد خبر: ۵۸۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ - 10 May 2016


به گزارش خانه ملت، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به هیات رئیسه مجلس گفت: طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به هیات رئیسه ارائه شده ولی وتو شده، این درحالی است که همه منتظر اجرای این قانون خوب هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهم در خصوص تعیین تکلیف مصوبات قانونی مجلس درباره تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای اقدام کند و همچنین وزیر نیرو در خصوص تامین آب شرب روستاهای حاشیه دریاچه ارومیه و مشکلات کمبود آب کشاورزان و احداث سد در منطقه رسیدگی‌های لازم را انجام دهد.

قاضی پور گفت: وزارت آموزش و پرورش باید اقدام به بازسازی مدارس روستایی کند و همچنین اجرای طرح هادی روستاهای ارومیه مورد توجه قرار گیرد و وزیر راه باید به موضوع تکمیل راه‌آهن ارومیه رسیدگی کند به دلیل اینکه قرار بود این راه‌آهن در سال 88 به بهره‌برداری برسد این در حالی است که پول این پروژه به راه‌آهن قزوین- رشت اختصاص داده شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید به وضعیت فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی رسیدگی شود و نام شهید باکری برای این فرودگاه نامگذاری شود.

ابوترابی‌فرد بعد از شنیدن نطق قاضی‌پور خطاب به او گفت: از اصطلاحات غیر فارسی در نطق استفاده نشود.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن