تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803315570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین اقدام فرهاد مجیدی برای رسیدن به نیمکت استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: به احتمال فراوان فرهاد مجیدی به زودی در کلاس های مربیگری درجه A در ایران حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش تراز ،از همان زمانی که فرهاد مجیدی چهارگوشه زمین را بوسید و به دوران بازیگریش خاتمه داد و سپس، از علاقه اش برای ورود به دنیای مربیگیری صحبت کرد؛ همواره از اوبه عنوان یکی از گزینه های روی میز استقلالی ها برای مربیگری یاد می شود.

آخرین بار، بعد از باخت استقلال مقابل تراکتورسازی بود که علنا، شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ از بین رفت. همین مساله باعث شد هواداران تیم آبی پوش حسابی نسبت به پرویز مظلومی موضع بگیرند و حتی مقداد نجف نژاد، رییس هیئت مدیره باشگاه هم از کنار گذاشتن آقای سرمربی خبر داد که البته با مخالفت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مواجه شد.

شایعه برکناری مظلومی و حضور فرهاد مجیدی در ایران و بازی استقلال و تراکتور، باعث شد دوباره حاشیه ها و گمانه زنی ها به اوج برسد و خیلی ها، فرهاد را گزینه اصلی جایگزینی مظلومی دانستند.

اما گویا این بار، کمی موضوع جدی تر است. مجیدی خودش هم قصد دارد وارد گود شود و در همین راستا پالس هایی را هم فرستاده است. او که از حدود دو سال قبل در کلاس های مختلف مربیگری در اسپانیا شرکت کرده است؛ دیروز به فدراسیون فوتبال رفت و ضمن معادل سازی مدرک مربیگری اسپانیایش با مدرک درجه C مربیگری، درباره معادل سازی مدرک مربیگریش در انگلیس با مسئولین کمیته آموزش صحبت کرد و گویا این مدرک، معادل مدرک مربیگری درجه B آسیاست. مجیدی می خواهد هر چه سریع تر در کلاس مربوطه شرکت کند تا برای مدرک درجه B مشکلی نداشته باشد.

در همین رابطه دکتر محمد احسانی، رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به خبرنگار کاپ، گفت: فرهاد مجیدی دیروز به اینجا آمد و از زمان برگزاری کلاس های مربیگری درجه A سوال پرسید. ما هم به او گفتیم این کلاس ها در تاریخ های 1 مرداد و 1 شهریور برگزار می شود و هر دو هم به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید.

وی در ادامه افزود: همچنین قرار شد او هر وقت مدرک مربیگری کلاس مربیگری در انگلیس را اخذ کرد؛ آن را برای ما بیاورد تا با گرفتن استعلام، معادل سازیش کنیم.
به گزارش کاپ، با توجه به شواهد و قرائن، مدرک انگلیس فرهاد با مدرک درجه B مطابقت خواهد کرد و او قصد دارد مدرک A را در ایران بگیرد. تاریخ برگزاری کلاس ها به گونه ای است که فرهاد در هر صورت، زمانی که بازی ها مدتی است آغاز شده می تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشیند وگرنه با مدرک B او تنها می تواندبه عنوان مربی روی نیمکت بنشیند. مگر اینکه بخواهد مثل رسول خطیبی اسما به عنوان مربی و رسما به عنوان سرمربی فعالیت کند.
با این حال کمی بعید به نظر می رسد که فرهاد مجیدی هدایت استقلال را برای فصل آتی، حداقل از ابتدا بر عهده بگیرد. چرا که زمان برگزاری کلاس های درجه A مربیگری با فصل بدنسازی و شروع مسابقات لیگ تداخل دارد ولی همین که فرهاد برای گرفتن این مدرک، در ایران پا پیش گذاشته نشان می دهد که او می خواهد کم کم وارد گود شود و رسما به جرگه مربیان بپیوندد و این می تواند زنگ خطری برای سکانداران و مدعیان نیمکت آبی پوشان پایتخت باشد.


منبع: کاپ











زمانبندی انتشار: 21 ارديبهشت 1395 - 13:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن