تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتخبان مجلس باید رسالت خود را با خدمت صادقانه انجام دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: منتخب مردم قزوین:
منتخبان مجلس باید رسالت خود را با خدمت صادقانه انجام دهند

اصلاح طلبان قزوین


شناسهٔ خبر: 3654564 - سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
استانها > قزوین

قزوین- منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید در قبال رای مردم با خدمت صادقانه و تلاش برای رفع مشکلات آنها دین خود را بخوبی ادا کنند. به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی دوشنبه شب در گردهمایی اصلاح طلبان استان قزوین که با حضور محمد سروش محلاتی استاد حوزه علمیه قم، حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، آیت الله اسلامی نماینده سابق استان در مجلس خبرگان رهبری، در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد گفت: مردم سالاری دینی در کشورمان به مرحله ای رسیده که جامعه در مسیر تعالی قرار دارد و صحنه های سیاسی و اجتماعی با مشارکت گسترده مردم شکل می گیرد و موجب افتخار است. وی با تشکر از آراء مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم تصریح کرد: مجلس آینده با حمایت مردم فهیم و انقلابی شکل گرفته و به عنوان منتخبان مردم وظیفه داریم با خدمت صادقانه شکرگزار ولی نعمتان انقلاب باشیم و فرصت ها را از دست ندهیم.

زرآبادی گفت: استان قزوین ظرفیت های بسیار بالایی دارد اما هنوز بخوبی مورد توجه و استفاده قرار نگرفته که امیدواریم با تعامل منطقی بین نمایندگان بتوانیم با همکاری صمیمانه در مسیر توسعه استان گام برداریم. احسان لشگری قهرمان المپیک هم در این مراسم با تبریک به منتخبان مردم گفت: از نمایندگان مجلس انتظار داریم با رسیدگی به مشکلات مهم استان رسالت خود را انجام دهند. وی افزود: انتظار داریم تجهیز و نوسازی برخی مراکز درمانی مانند بیمارستان شهید رجایی در اولویت مسئولان پزشکی استان باشد تا بتوان خدمات درمانی بهتری به مردم ارائه کرد.

شیخ قدرت الله علیخانی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم از حضور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.       









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن