تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای صداوسیما در باره افزایش مخاطبان شبکه های مختلف تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ادعای صداوسیما در باره افزایش مخاطبان شبکه های مختلف تلویزیون فرهنگ > تلویزیون - کیهان نوشت:براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما میزان بینندگان تلویزیونی در سراسر کشور دو درصد و در تهران حدود پنج درصد افزایش داشته است.


با توجه به آمار ارائه شده در اين گزارش، شبكه يك سيما در سطح ملي بيشترين ميزان بيننده را در سال 88 (78 درصد) و كمترين مخاطب را در سال 92 ( 58/6 درصد) تجربه كرده است. ولي آمارهاي سال گذشته در مركز از افزايش 68/6 درصدي بينندگان اين شبكه،در سراسر كشور خبر مي دهد.
در تهران نيز آمار بينندگان شبكه هاي تلويزيوني از افزايش 9درصدي بينندگان شبكه يك خبر مي دهد.
شبكه دو سيما نيز در طول سال هاي 88 تا 93 با كاهش مخاطبان خود روبه‌رو بوده است، به طوري كه در طول اين سال‌ها ميزان بينندگان به مرور تا 19/1 درصد كاهش را نشان مي دهد. با مقايسه آمار دو ساله 93 ( 54/9 درصد) و سال  94 (67 درصد) شاهد افزايش تقريبا 13 درصدي مخاطبان اين شبكه هستيم.
با مطالعه آمار بينندگان شبكه هاي سه و چهار طي سال هاي 93 و 94 نيز به ترتيب افزايش 4 و 10 درصدي بينندگان ملاحظه مي شود. در ديگر شبكه‌ها  نيز افزايش 6 تا 10 درصدي مشاهده مي‌شود.
اين تحقيق برگرفته از نظرسنجي هاي  مركز پژوهش و سنجش افكار رسانه ملي است كه طي سال‌هاي 88 تا 94 انجام شده و در آن از جامعه آماري افراد بالاي 11 سال نمونه‌گيري شده است.   1717

کلید واژه ها: شبکه چهار سیما - شبکه سه سیما - شبکه دو سیما - شبکه یک سیما - سازمان صدا و سیما - تلویزیون -




شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 23:02:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن