تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار نخستین کتاب در مورد مذاکرات هسته‌ای+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتشار نخستین کتاب در مورد مذاکرات هسته‌ای+عکس
اولین کتاب تحلیلی درباره مذاکرات هسته ای بعد از برجام منتشر شد.
آفتاب : کتاب ماراتن مذاکرات هسته ای، از سعدآباد تا کوبروگ، به قلم نادر انتصار رئيس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه بوستون و کاوه افراسیابی، استاد دانشگاه بوستون آمریکا در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی شد. 


این کتاب را که نشر قومس منتشر کرده است توسط خبرنگاران دیپلماسی پایگاه های خبری خبرآنلاین (سعید جعفری) و انتخاب (روح الله فقیهی) ترجمه شده است در غرفه نشر قومس در نمایشگاه بین المللی تهران به فروش می رسد. 


این کتاب که با نگاهی تاریخی و البته تحلیلی به پیشینه برنامه هسته ای ایران در زمان رژیم پهلوی پرداخته، در ادامه به صورت دقیق تر به کلیه ادوار مذاکراتی در دوران روحانی، لاریجانی، جلیلی و ظریف پرداخته است. 


یکی از نکاتی که این اثر را از دیگر کتب مشابه متمایز می‌کند، نگاهی حقوقی و البته راهبردی به آثار و تبعات تصمیمات و توافقاتی است که طرفین در طول روندهای مذاکراتی به آن دست یافته اند. 


به گزارش انتخاب، نکته دیگر قابل توجه در خصوص این اثر، افزوده شدن یک فصل اضافه در ترجمه فارسی است که نویسندگان کتاب به صورت اختصاصی در اختیار مترجمان قرار داده اند و در نسخه انگلیسی که سپتامبر ۲۰۵ منتشر شده است این فصل وجود ندارد.



انتشار نخستین کتاب در مورد مذاکرات هسته‌ای+عکس







تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن