تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به معلولان کاری ارزشمند و خداپسندانه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:
خدمت به معلولان کاری ارزشمند و خداپسندانه است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3615817 - سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
استانها > قزوین

قزوین- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: خدمت به معلولان کاری خداپسندانه و معنوی است که پاداش و اجر فراوانی نزد خداوند دارد. به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر سه شنبه با حضور در آسایشگاه معلولان ۷۲ تن قزوین، از بخش‌های این مجموعه بازدید و با کارکنان، مربیان و معلولان این مجموعه گفتگو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت. نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در گفتگو با مسئولان و کارکنان این مرکز تصریح کرد: اگر همه مسئولان قدر فعالان این عرصه را بدانند و مردم هم برای رفع مشکلات و موانع پیش روی چنین مجموعه‌هایی بسیج شوند، اجر و پاداش این کار چیز دیگری است و هر کاری که به خدا وصل شود، ماندگار و ارزشمند خواهد شد.
 
امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر کارکنان این مجموعه برای جلب رضای خدا کار کنند، تحمل سختی‌ها آسان خواهد شد و کارهایشان با برکت همراه شده و ذخیره آخرتشان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که مظلوم‌تر از قشری که هم معلول و هم یتیم هستند در جامعه نداریم، افزود: امام علی (ع) فرمود: "هیچ مرد و زن مؤمنی نباشد که دست مهر و نوازش خویش را بر سر یتیمی بکشد جز آنکه خداوند به اندازه هر مویی که از زیر دست او بگذرد برای او حسنه‌ای بنویسد. " در این دیدار حمیده اصغری، مسئول مرکز توانبخشی ۷۲ تن بهزیستی بیان کرد: حضور مسئولان موجب افزایش روحیه کارکنان و معلولان این مجموعه می‌شود. وی تصریح کرد: کار کردن در این مجموعه توفیقی الهی است و با عشق و علاقه به بچه‌هایی که در این مجموعه هستند خدمت می‌کنیم. اصغری افزود: این مجموعه دارای چهار اتاق است که بهزیستی در اختیار ما قرار داده اما فضایی که در اختیار داریم برای ۴۰ نفر معلول فضای بسیار کمی است و این کودکان تفریح و سرگرمی بسیار کمی دارند.

وی ادامه داد: این مجموعه به‌صورت خصوصی اداره و مدیریت می‌شود اما ۳۲ نفر از معلولانی که در این مجموعه هستند از سوی بهزیستی معرفی شده‌اند و از طریق یارانه بهزیستی حمایت می‌شوند. مسئول آسایشگاه معلولین ۷۲ تن قزوین بیان کرد: برای این مجموعه زمینی را از زمین شهری خریداری کرده‌ایم اما هزینه دریافت انشعاب آب، برق و گاز بسیار بالاست و از مسئولان در این امر تقاضای همکاری و مساعدت داریم.    









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن