تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820933832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ و زندگي الهلال در دست تراکتور


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرگ و زندگي الهلال در دست تراکتور
تراکتورسازي براي شکست دوباره الهلال اين بار در عمان به مصاف اين حريف عربستاني مي‌رود.
نویسنده : شيوا نوروزي 


تراکتورسازي براي شکست دوباره الهلال اين بار در عمان به مصاف اين حريف عربستاني مي‌رود. هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا امروز با انجام بازي‌هاي گروهC آغاز مي‌شود، گروهي که صدرنشين آن يعني قرمزهاي تبريزي خيالشان از بابت صعود راحت است و در يک بازي تشريفاتي با مدعي اصلي سعودي‌ها روبه‌رو مي‌شوند. شرايط جدول اين گروه به گونه‌اي است که الهلالي‌ها براي فرار از حذف از ليگ قهرمانان به کسب هر سه امتياز بازي نياز دارند.
تحمل باخت 2 بر صفر بازي رفت براي سعودي‌ها بسيار سخت بود. آنها که انتظار نداشتند در زمين کشور ثالث با ارائه يک بازي ضعيف شکست بخورند تنها در صورتي مي‌توانند به دور بعد صعود کنند که امروز بر حريف ايراني خود پيروز شوند. همين مسئله حساسيت اين ديدار را براي الهلال دوچندان کرده است.
 
 تکرار موفقيت

شاگردان امير قلعه‌نويي در ليگ قهرمانان عملکرد درخشاني داشته‌اند تا جايي که صعود اين تيم پيش از بازي امروز قطعي شده و تراکتورسازان بدون نگراني براي دومين بار رودرروي الهلال قرار مي‌گيرند. قرمزها که در مسقط به اصطلاح ميزبان الهلال هستند به گفته سرمربي خود براي آنکه باز هم قدرتشان را به رخ آسيايي‌ها بکشند در بازي برگشت نيز با تمام قوا مقابل الهلال به ميدان مي‌روند. از پنج بازي برگزار شده تيم تبريزي چهار پيروزي و يک تساوي دشت کرده و حالا با 12 امتياز يکه‌تاز گروه سوم است. اين اولين باري است که تراکتورسازي موفق شده به يک‌شانزدهم نهايي آسيا صعود کند. از سوي ديگر اين تيم هفته آينده بازي مهمي در ليگ برتر با استقلال دارد، بازي‌اي که نتيجه‌اش در کسب سهميه آسيا فصل آينده تأثيرگذار خواهد بود. انگيزه بالاي بازيکنان تراکتورسازي مي‌تواند در اين بازي هم به کارشان بيايد. اين در حالي است که پيروزي دوباره بر الهلال ازبک‌ها را حسابي خوشحال مي‌کند. در بازي ديگر اين گروه پاختاکور 7 امتيازي با يک امتياز کمتر در رده سوم قرار دارد در خانه به مصاف الجزيره حذف شده مي‌رود و در صورت پيروزي و باخت تيم سعودي جشن صعود مي‌گيرد.
 
 بازي با تمام وجود

تأکيد امير قلعه‌نويي بر حضور قدرتمند تراکتورسازي در اين بازي الهلالي‌ها را حسابي نگران کرده است. سرمربي تراکتورسازي در کنفرانس خبري به اهميت رويارويي با الهلال اشاره کرد: «درست است که صعود تراکتورسازي به مرحله بعدي ليگ قهرمانان قطعي شده و به لحاظ امتيازي اين ديدار حساسيتي براي ما ندارد، اما ما بايد با تمام وجود در اين بازي به ميدان برويم چراکه نتيجه اين ديدار براي ساير تيم‌هاي گروه ما حائز اهميت است. الهلال تيم بسيار قدرتمندي است که همواره از تيم‌هاي بزرگ آسيا محسوب ‌شده است. ما يکسري تغييرات برابر اين تيم خواهيم داشت و به خاطر شرافت فوتبال با تمام توان برابر اين تيم به ميدان مي‌رويم. ما از نقاط ضعف الهلال آگاهي داريم و تلاش مي‌کنيم با استفاده از آنها به موفقيت برسيم.»
 
 اعتراض به  AFC

قلعه‌نويي فرصت را غنيمت شمرد و به تصميم کنفدراسيون آسيا مبني بر گرفتن امتياز ميزباني از کشورمان اعتراض کرد: «AFC نبايد اين حکم را صادر مي‌کرد. مطمئناً اگر بازي در ايران برگزار مي‌شد تماشاگران زيادي به ورزشگاه مي‌آمدند. زيبايي‌هاي فوتبال به هواداران آن است و عکس‌هاي آخرين بازي تراکتورسازي در آسيا را براي شما مي‌فرستم تا ببينيد چقدر هواداران از آن استقبال کردند. من معتقدم اين اتفاق نقطه تاريکي براي AFC بود. شايد با رفت آمد‌هاي تيم‌هاي ايراني و عربستاني، تنش‌هاي سياسي کمتر مي‌شد. AFC راهي را رفت که عربستاني‌ها مي‌خواستند. اين نقطه منفي براي AFC ثبت شد که ساير کشورها هم در آينده بخواهند دست به اين اقدامات بزنند. AFC بايد کشورها را به هم نزديک مي‌کرد. ما الان در هر دو بازي مهمان هستيم و البته من نمي‌خواهم حرف سياسي بزنم اما خود AFC اين کار را کرد و سياست را وارد ورزش کرد. ايران جزو امن‌ترين کشورهاي دنياست و همواره کشور ما ميزبان بازي‌هاي بزرگ بين‌المللي بوده است.»
  
بحران الهلال

نتايج ضعيف الهلال بحران را در اين تيم به اوج خود رسانده است. عربستاني‌ها که منتظر بودند تيم محبوبشان بدون دغدغه و با اقتدار تا قهرماني آسيا پيش برود، حالا کليد صعود اين تيم در دست يک تيم ايراني است. شکست الهلال در نيمه‌نهايي جام پادشاهي عربستان سبب شد تا مديران اين باشگاه حکم اخراج سرمربي يوناني خود را امضا کنند. جورجيوس دونيس هنوز يک سال از مدت قراردادش باقي مانده و در حالي از سمتش کنار رفته که الهلال بازي حساس در ليگ قهرمانان در پيش دارد. گفته مي‌شود سامي جابر، بازيکن سابق اين تيم به زودي جانشين دونيس مي‌شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن