تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812950337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواب مرحوم قاضی چه کسانی بودند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نواب مرحوم قاضی چه کسانی بودند؟
نواب مرحوم قاضی چه کسانی بودند؟ کسی از مرحوم آقا میرزا علی قاضی سوال نمود که پس از خود چه کسی را جانشین خود قرار می‌دهید؟ ایشان فرموده بود: «این سفره‌ای بود که بر چیده شد، حال اگر کسی را می‌خواهید، آقا سیّد محمّد حسین طباطبایی تبریزی فرد شایسته‌ای است.»


به گزارش فرهنگ نیوز،  آیت الله شیخ محمد حسن معزّی تهرانی نقل کرد که کسی از مرحوم آقا میرزا علی قاضی سوال نمود که پس از خود چه کسی را جانشین خود قرار می‌دهید؟ ایشان فرموده بود: «این سفره‌ای بود که بر چیده شد، حال اگر کسی را می‌خواهید، آقا سیّد محمّد حسین طباطبایی تبریزی فرد شایسته‌ای است.»
توضیح: البته این امر با وصی قرار دادن مرحوم آیت الله شیخ عباس هاتف قوچانی از جانب آقا قاضی منافاتی ندارد؛ چنانکه از این قضیه و دیگر قرائن معلوم بود که مرحوم علامه طباطبایی شایسته‌ترنی فرد نیابت مقام آقای قاضی است ولی به جهت انتقال ایشان به تبریز و سپس قم باید کس دیگری در نجف باقی می‌ماند و تربیت نفوس مستعدّه را در آن دیار قدسی ادامه می‌داد و آن شخص مطابق وصیّت آقای قاضی مرحوم هاتف قوچانی بود.

کتاب اسوه عارفان – ص 161
 

منبع: تسنیم


95/2/13 - 14:31 - 2016-5-2 14:31:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن