تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820045410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای خانه‌ای که اوسیانو دا کروز نخواست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ماجرای خانه‌ای که اوسیانو دا کروز نخواست
اوسیانو دا کروز، مربی تیم ملی به بهانه اینکه فدراسیون فوتبال امکان اسکان در تهران را برای وی فراهم نکرده بعد از تماشای بازی پرسپولیس – نفت به پرتغال برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، او در حضور دوباره خود در تهران متوجه شد که دیگر نمی تواند به هتل المپیک برود و فدراسیون فوتبال آپارتمان های شهران را برای اقامتش در نظر گرفته است. اوسیانو به شهران می‌رود و آپارتمان را می بیند اما آن را پسند نمی کند. کروز می گوید آپارتمانی که برای من در نظر گرفته اید سوسک دارد. حمام و دستشویی اش با هم است و چون سرایدار ندارد از نظر امنیتی شرایطش خوب نیست و من نمی توانم در اینجا زندگی کنم.

عجیب بود که فدراسیون فوتبال محکم ایستاد و گفت یا آپارتمان های شهران یا هیچ جا. کروز برای اقامت به یکی از هتل های تهران می رود و 980 هزار تومان هم هزینه می کند. اما بعد از بازی با پرسپولیس وقتی می بیند فدراسیون فوتبال هیچ اقدامی در زمینه اسکان وی انجام نداده ترجیح می دهد به کشورش برگردد و جالب اینکه از فدراسیون فوتبال طلب بلیط می کند اما فدراسیون فوتبال برای او بلیط هم نمی گیرد. در نهایت خودش دست بکار می شود و با گرفتن بلیط با ناراحتی تهران را ترک می کند!

بی شک کاپیتان اسبق تیم ملی پرتغال ماجرا را با کی روش در میان خواهد گذاشت و باید منتظر ایجاد چالشی جدید از سوی سرمربی تیم ملی باشیم.

گفتنی است در بین اعضای کادر فنی تیم ملی تنها کی روش در یکی از برج های مجلل تهران اسکان دارد و دستیاران وی در هتل المپیک اقامت داشتند.

کروز از برخورد فدراسیون فوتبال و بی تفاوتی علی کفاشیان نسبت به خواست های منطقی که داشته به شدت گله مند می شود و با ناراحتی تهران را ترک می کند.


10:55  1395/02/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن