تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس‌ های شگفت‌ انگیز هوایی از هنگ‌کنگ


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: عکس‌ های شگفت‌ انگیز هوایی از هنگ‌کنگ
او نام پروژه‌ی عکاسی خود را Urban Fog نامیده است. او به این دلیل این نام را انتخاب کرده که قصد دارد عکس‌های بسیار زیبایی را از شهرهای پیشرفته در مه بگیرد و آن را به معرض نمایش بگذارد. او درباره‌ی شهر خود هنگ‌کنگ چنین می‌گوید:
گجت نیوز - به‌تازگی یک عکاس از شهر هنگ‌کنگ عکس‌های هوای بسیار شگفت‌انگیزی با پهپاد گرفته که ترکیب مه و الکتریسیته را به شکل زیبایی به نمایش گذاشته است که به معنای واقعی باعث افتادن فک آدم می‌شود.

دیدن شهرها و بناهای دیدنی از نمای هوایی همواره زیبایی خاص خود را دارد و طرفداران پر و پا قرصی را برای خود دست‌وپا کرده است. عکس‌های هوایی کار جدیدی نیستند و ما تابه‌حال عکس‌های هوایی بسیاری را از شهرهای مختلف دنیا را مشاهده کرده‌ایم. هنگ‌کنگ به‌خودی‌خود شهر بسیار زیبایی است و اضافه کردن مه به این شهر زیبا و جذاب، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

یک عکاس هنگ‌کنگی به نام Andy Yeung با پهپاد DJI Phantom 3 Professional این عکس‌ها گرفته که چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد. Andy Yeung دراین‌باره اظهار داشت که:









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن