تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت گشت فوریتی 197 توسعه خواهد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فعالیت گشت فوریتی 197 توسعه خواهد یافت استان‌ها > البرز - رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس، سامانه 197 را پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی دانسته و گفت: در راستای تحقق شعار پلیس پاسخگو فعالیت گشت فوریتی 197در سال جاری در استان البرز توسعه خواهد یافت .

به گزارش خبرآنلاین البرز ،سرهنگ «محمد معظمي گودرزي» در تشريح اين خبر گفت: گشت فوريتي 197 به منظور تعامل، مشاركت و نظارت آحاد مردم بر عملكرد پليس و تحقق شعار پليس پاسخگو و با هدف جلب اعتماد و مشاركت عمومي به منظور توسعه نظارت همگاني، كاهش ميزان جرائم و تخلفات كاركنان با صيانت از آنان در بررسي آني و فوريتي موضوعات طرح شده در دستور كار قرار دارد .
وي در ادامه ضمن تاكيد به جديت در بررسي امور نظارتي در مجموعه بازرسي افزود: از ابتداي سال 94 با تدبير سردار كامراني صالح فرمانده انتظامي استان گشت فوريتي سامانه 197 در سطح استان شروع به فعاليت کرد و ترتيبي مهيا شده تا پيامهاي واصله از سامانه 197 توسط گشت هاي نظارتي اين مركز در اسرع وقت بصورت ميداني بررسي و نتايج بدست آمده جهت تصميم گيري به هيئت رئيسه انتظامي استان اعلام گردد .
وي افزود: حفظ حريم شهروندان و احترام به آبروي مردم و صيانت از كاركنان متعهد و تلاشگر از شاخصه هايي هستند که آنها را به جد در مجموعه پليس البرز دنبال مي کنيم و چتر نظارتي و حمايتي بازرسي در اين زمينه در حال گسترش و هم افزايي است .
سرهنگ معظمي گودرزي تصريح کرد: در همين راستا با فعال تر کردن شبكه ناظران به دنبال تحقق بيشتر چتر نظارتي بازرسي هستيم و در اين راستا از همكاري كليه افراد علاقمند به صورت ناظر افتخاري بازرسي استقبال مي کنيم و باور داريم كه توسعه اين شبكه بستر بهتري در تامين و تحقق اهداف و برنامه هاي پليس ايفا خواهد نمود كما اينكه در گذشته نيز تحقق اين باور را به كرات شاهد بوده ايم .
رئيس بازرسي استان با بيان رويكرد اجتماعي پليس استان البرز تصريح نمود : روزهاي دوشنبه بطور يك هفته در ميان از ساعت 10 الي 12 جلسه ارتباط مستقيم سردار كامراني صالح و ساير مسئولين انتظامي استان با مردم در محل دفتر نظارت همگاني بازرسي واقع در كرج - ابتداي بلوار بلال - ساختمان 197 برگزار مي گردد و در اين جلسات ديدارهاي چهره به چهره مردم با مسئولين انتظامي استان گام بزرگي در تحقق پليس جامعه محور بوده است.
سرهنگ معظمي گودرزي درپايان گفت: شهروندان مي‌توانند به صورت تلفني و يا حضوري هرگونه نقطه نظر خود از عملکرد پليس را با سامانه 197 در ميان گذاشته و اين اطمينان را داشته باشند كه با سرعت، دقت و رعايت اصل امانتداري اين موضوعات مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت .

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 14:27:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن