تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزیمت بازرگانان بزرگ به ایران برای عقد توافق های تجاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در راستای گسترش روابط تجاری میان ایران و اسپانیا صورت گرفت؛ عزیمت بازرگانان بزرگ به ایران برای عقد توافق های تجاری روزنامه «اكونومیا دیخیتال» روز دوشنبه در گزارشی نوشت: یك هیأت تجاری ایالت كاتالونیا به مركزیت بارسلون، روز یكشنبه به ایران رفت تا به گسترش مناسبات و عقد توافق های تجاری با این كشور بپردازد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت ساعت 08:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا اكونومیا دیخیتال ادامه داد: یك هفته پس از سفر سران اتحادیه اروپا متشكل از هفت كمیساریا و «فدریكا موگرینی» رئیس سیاست خارجه اتحادیه به ایران، دیروز (یكشنبه) یك هیأت از بازرگانان كاتالان با هدف مشابه گشودن بازار به ایران وارد شدند.
«جوسپ ماریا گومس(Josep Maria Gomes )» هماهنگ كننده هیأت های تجاری به خاورمیانه كه از سوی اتاق بازرگانی بارسلون سازماندهی می‌ شود در این باره به این نشریه گفت: از ماه ژانویه گذشته هنگامی كه تحریم های اقتصادی آمریكا و اتحادیه اروپا علیه ایران لغو شدند، علاقه مندی بازرگانان نسبت به این بازار 80 میلیونی به اوج رسیده است.
گومس تأكید كرد كه جالب ترین بازار منطقه خاورمیانه، ایران است؛ زیرا ذخایر نفت، گاز و مواد اولیه دارد اما همچنین به خاطر شبكه صنعتی گسترده كه در بسیاری از جنبه ها كهنه هستند و پس از چندین سال محاصره اقتصادی، نیاز به بروز رسانی دارد، از دیگر جذابیت های این كشور است.
وی ادامه داد: ایران نیاز به تجهیزات و محصولات دارد؛ این كشور فرصت های بسیاری را برای شركت های اسپانیایی فراهم می‌ آورد؛ به رغم تحریم های بین المللی، بسیاری از شركت های اسپانیایی شبكه های تجاری خود را در ایران حفظ كردند و در زمان حاضر، این فرصت را دارند كه به گسترش آنها بپردازند.
روزنامه تصریح كرد: در ارتباط با شركت هایی‌ كه هیچ گاه با ایران فعالیت نكردند، اكنون فرصت مغتنمی برای آنها فراهم شده است. به طور مثال از هشت شركتی كه همراه هیأت اتاق بازرگانی بارسلون وارد ایران شد، هفت شركت هیچ گاه با ایران رابطه نداشتند.
در این مورد، تنها شركت «فورخستال» (Forgestal ) كه به ساخت و طراحی‌ تجهیزات برای صنعت سرامیك می‌ پردازد و دفتر مركزی آن در "اسپارراگرا" واقع در بارسلون قرار دارد، به فروش تجهیزات در ایران پرداخته است.
هفت شركت دیگر این هیأت را «آنودال ایندوستریال» (Anudal Industrial) سازنده قطعات و لوازم جانبی آلومینیوم سازی، «دی سی‌ فاین كمیكال» (DC Fine Chemicals ) سازنده مواد شیمیایی، «فالادسا» (Faladesa) با فعالیت در نورپردازی های تزئینی، «فرریمات» (Ferrimat) سازنده گاوصندوق، خزانه و زره پوشی خودروها، «یوپا آرتك» (Llopaartec) سازنده محصولات برای بخش نانوایی، شیرینی‌ پزی و خمیرهای منجمد، «بایارا» (Ballará) سازنده محصولات نانوایی و شیرینی‌ پزی و «نوفر» (Nofer) سازنده شیرآلات و لوازم جانبی فولاد برای مؤسسات، تشكیل می‌ دهند.
به نوشته این نشریه، این شركت ها یك گردش مالی‌ سالانه بین 10 تا 20 میلیون یورو دارند و با اغتنام از فرصت گشایش ایران به جهان به دنبال مشتری، توزیع كننده و شركای تجاری هستند.
گزارش افزود: اتاق بازرگانی بارسلون پیش تر سفر چندین هیأت تجاری به ایران را برنامه ریزی كرده بود اما از ژانویه گذشته و همزمان با تعلیق تحریم های اعمال شده آمریكا و اتحادیه اروپا، تقاضاها برای سفر افزایش بسیاری یافته است. به همین دلیل این اتاق از اكنون به سازماندهی دو هیأت سالانه یا به عبارتی یك سفر در هر شش ماه خواهد پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن