تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799164995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سورپرایز فرزاد فرزین در کنسرت جدید تهران/ پیشنهادی برای بازیگری ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سورپرایز فرزاد فرزین در کنسرت جدید تهران/ پیشنهادی برای بازیگری ندارم
خوانننده موسیقی پاپ از سورپرایز خود در کنسرت تهران و اتفاقات اخیر پیرامون حوزه‌ کاری‌اش گفت.


حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان که در حال آماده سازی خود و گروهش برای یک اجرای غافل‌‌گیرکننده در تهران است، از علاقمندی‌ها و ویژگی‌های اجرای کنسرت خود گفت.

ابتدا راجع به کنسرت آینده خود که بزودی در تهران برگزار خواهد شد توضیح دهید؟
برنامه کنسرت هشتم و نهم اردیبهشت تهران از لحاظ موسیقیایی کامل است، به دلیل اینکه قرار است با یک ارکستر بزرگ و یک تیم موسیقیایی به سرپرستی مهران خلیلی و با بیست نوازنده آن را اجرا کنیم که همه سعی دارند به بهترین نحو موسیقی را برای اجرای کنسرت زنده آماده کنند.

چه غافلگیری و اتفاقاتی قرار است که در این کنسرت رخ دهد؟
در بخش دیگر این کنسرت که مربوط به اتفاقات خاص آن است و به طور معمول در برنامه‌های ما وجود دارد، سعی کرده‌ایم چندین سورپرایز و کار نمایشی و اتفاقات جالب داشته باشیم که خیلی نمی‌توانم در مورد آن توضیح دهم، اما این شوء معمولی است که در کنسرت‌های روز جهان خواننده‌ای مطرح به خصوص در قسمت پاپ از آن استفاده می‌کند، هر چند که امکانات ما با آنها بسیار متفاوت است، ولی برای اولین بار است که این اتفاق به کارگردانی «کیوان ملک مطیعی» و تیم گریمور که البته قرار بود در ابتدا با جلال معیریان کار شود ، خواهد افتاد. به هر حال تیم بسیار حرفه‌ای و معروفی هستند و یزدان فتوحی و  خانم مهشید نوروزی به عنوان دو بازیگر، یک الی دو موزیک ما را نیز به صورت نمایشی اجرا می‌کنند و غافل‌گیری بزرگ دیگر این است که یکی دو نفر از افرادی که به طور حتم مردم دوستشان دارند قرار است که در این برنامه حضور داشته باشند.

همه شما را با عنوان یک «شومن» می‌شناسند، چه برنامه‌ریزی‌‌هایی پشت این اجراهاست و از چه زمانی تصمیم گرفتید که این تفاوت را در اجراهایتان داشته باشید؟
تمرینات، ورزش و فشار بدنی برای خواننده بسیار زیاد است و استرس‌های مختص به اجرای زنده هم به آن اضافه می‌شود، ولی از سال 89، با کیوان ملک مطیعی تصمیم گرفتیم که یک پرفورمنس کامل‌‌تری را اجرا کنیم تا کنسرت پاپ از تب و تاب خود نیفتد و برای مخاطب تکرار به وجود نیاورد، در واقع ما داریم یک پرفورمنس تلفیقی از اتفاقات نمایشی و هیجان‌انگیز را به علاوه بحث اصلی که موسیقی است را اجرا می‌کنیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که متفاوت ظاهر شویم که این تفاوت قیمت زیادی هم برایمان داشت و مخالفت هایی هم صورت گرفت، اما ما کار خارج از عرفی را انجام نمی‌دادیم و فقط سعی می‌کردیم که انرژی مردم در سالن تخلیه شود و فردای آن روز را با حال بهتری را شروع کنند.

ایده این برنامه‌ها از کجا می‌آید؟
ما اتاق فکری داریم که برای اجرای همه برنامه‌ها در تهران فکر می کنیم و با توجه به محدودیت‌ها و امکانات هر کاری را هم نمی‌شود انجام داد و هر دفعه کار ما سخت‌تر می‌شود، البته اگر سالن بهتری را در اختیار ما قرار دهند کاری را انجام می‌دهیم که تا به حال کسی در خاورمیانه انجام نداده است و آن  شوء بسیار قوی با هزینه گزاف است ، به دلیل اینکه من دوست دارم مخاطب و هر کسی که ما را انتخاب می‌کند تفاوت اجرای ما و ارزشی که برای او قائل می‌شویم را حس کند.

طراحی لباس و صحنه اجراهاتون رو به چه صورت انجام می‌دهید؟
طراحی لباسم که توسط خیاط مخصوص به خودم و با کمک همسرم انجا می‌شود و در مورد دکور و صحنه هم که کیوان  ملک مطیعی بسیار تأثیرگذار است، چون در این زمینه به تخصص کامل رسیده‌اند.

شما سه سال به عنوان خوش‌تیپ‌ترین خواننده پاپ در سایت ترانه ما و چند ماه پیش هم در سایت تی وی پلاس با اختلاف کمی از بنیامین بهادری دوم شدید؛ چقدر برای شما این رقابت‌ها اهمیت دارد؟
من نمی‌توانم به طور کامل به این نظرسنجی‌ها صحه بگذارم، ولی در مجلات و سایت های مختلف و در همین اواخر در سایت تی وی پلاس این اتفاق افتاد، منتهی آن اتفاقی که می‌افتاد برای من خوشایند است و اول و دوم شدن مطرح نیست. البته مسئله اینجاست که خاص اجرا کردن و خوش پوش بودن از ارکان یک آرتیست است، به دلیل اینکه برای هواداران خود یک الگو محسوب می‌شود.

آیا برنامه‌ای دارید که در شهرستان‌ها هم اجراهای متفاوتی دشته باشید؟
ما سعی کرده‌ایم در شهرستان‌هایی که این امکانات را دارند کنسرت‌های خاص‌تری داشته باشیم و قصد داریم این اتفاق را از امسال آغاز کنیم که در رشت، ساری و گرگان هم این کار را انجام خواهیم داد و در تور داخل کشورمان نیز با آلبوم «شش» یک پرفورمنس عالی و کاملی را به نمایش بگذاریم.

نام اکثر آلبوم‌های شما با حرف «ش» شروع می‌شود این دلیل خاصی دارد؟ و آیا آلبوم هفتم شما هم با همین حرف آغاز می‌شود؟
 هیچ چیز قطعی نیست و نمی‌توانم بگویم که این اتفاق می‌افتد، ولی این هم به نوعی یک خاص بودن است. البته در ابتدا این انتخاب‌ها به صورت اتفاقی بود، ولی تا جایی که به محتوای آلبوم لطمه‌‌ای وارد نکند این را ادامه می‌دهم، اما تفکری هم پشت این جریان است که ترجیح می‌دهم به دلیل شخصی بودن آن در موردش صحبت نکنم.

از آلبوم «شش» بعد از این دو ماه چه بازخوردهایی دیدید؟ آیا رضایت شما را جلب کرده است؟
به طور قطعی نمی‌شود گفت که  آلبوم 6 عالی بوده است و خودم هم دوستش دارم، چون فضای آن به نسبت آلبوم‌های دیگر شادتر است. شاید فرزاد فرزین در ذهن مردم یک خواننده شاد نباشد، اما مردم ما باید این عادت را که آهنگ‌های غمگین را دوست داشته باشند کنار بگذارند، در صورتی که حدود 15 سال قبل این موضوع نبوده است، ولی شاید مسائل اجتماعی و یا خیلی موضوعات دیگر تاثیرگذار است.

خودتان کدام یک از آلبوم‌هایتان را بیشتر می‌پسندید؟
من سه تا از آلبوم‌هایم را که پرفروش هم هستند بسیار دوست دارم، آلبوم «شانس» ، «شلیک» و «شش» البته فروش سال 89 تا 95 بسیار متفاوت است، به دلیل دانلود و کپی و گذاشتن آهنگ‌های ما بر روی سایت‌های غیرمجاز که البته سر این مسئله هم دعواهای بسیاری داشته‌ایم، ولی متاسفانه دوباره کار خودشان را انجام دادند و همه اینها به دلیل نبود یک تبلیغ درست رسانه‌ای است که موسیقی ما را تبلیغ کند. در حال حاضر در بحث سینما، زمانی که تبلیغ فیلم سینمایی در حال اکران از شبکه‌های غیرمجاز پخش می‌شود، باعث فروش میلیاردی آنها می‌شود پس تبلیغات بسیار موثر است.

به نظر شما تبلیغات آلبوم و موسیقی در رسانه ملی چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد؟
بسیار موثر است، به خصوص که موسیقی باید شنیده شود، به طور مثال یک موسیقی در شبکه ماهواره‌ای که توسط خواننده‌ای لس‌آنجلسی خوانده شده به دلیل تکرار مکرر آن قطعه شنیده می‌شود ولی ممکن است خیلی از آهنگ‌های مجاز و خوبمان به دلیل نبود تبلیغات خوب به هیچ وجه شنیده نشود و این ضربه مهلکی را به بدنه موسیقی وارد می‌کند و یک زنگ خطر محسوب می‌شود که اتفاقاتی که 20 سال قبل افتاده است دوباره تکرار شود، موسیقی با بیلبورد تبلیغاتی و یا انتشار پوستر شنیده نمی‌شود، بلکه باید تلویزیون هم از این جریان حمایت کند.

شما یک مسابقه‌ای را برای آلبوم «شش» خود برگزار کرده‌اید سرانجام آن چه شد؟
ما برندگانمان را از بین 5000 نفر شرکت کننده انتخاب کرده‌ایم و منتظر هستیم که کنسرت‌ها تمام شود و بعد از آن  جشنی توسط تی وی پلاس برگزار می‌شود و برای گرامیداشت کاری که انجام داده‌اند به آنها جوایزی هم داده خواهد شد.

با توجه به قطعات انگلیسی که خوانده‌اید، چقدر به بین‌المللی شدن فکر می‌کنید؟
من این کار را انجام داده‌ام و کارهای مخصوص به این پروژه را نیز تا یک مسیری پیش بردم و به طور حتم امسال اتفاق‌های خاصی خواهد افتاد و در حال حاضر در مرحله آماده‌سازی خودم هستم که وارد مرحله دیگری شوم.

یکی از پرطرفدارترین قطعات «ماه عسل» توسط شما اجرا شده است. چرا این اتفاق دیگر تکرار نشد؟
«ماه عسل» یک برنامه ویژه است و در سال‌های بعد از آن هم تیتراژ توسط دوستان دیگری اجرا شد و با استقبال روبرو شد.به هر حال باید یکسری مشکلات حل شود تا درباره خواندن یا نخواندن تیتراژ تصمیم بگیریم.

شما با فیلم های «پسران آجری» و «کنسرت روی آب» تجربه حضور در سینما و بازیگری را هم دارید.آیا هنوز هم به بازیگری فکر می‌کنید؟
در حال حاضر که درگیر کنسرت و آماده کردن آلبوم جدید هستم، اما تا به حال هم پیشنهاد خوبی در این زمینه نداشتم.

در حال حاضر مشغول آماده کردن قطعه جدیدی هستید؟
در حال تولید قطعه «اعتراف» با ترانه مریم حیدرزاده هستم که دارای یک فضای شرقی است که اردیبهشت ماه منتشر می‌شود، در خصوص آلبوم هم سه قطعه آن ساخته شده و ترانه‌هایش هم در حال آماده شدن است که به احتمال زیاد تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.



گفتگو از عاطفه نوذری


انتهای پیام /








۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن