تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818191285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عنايت : ديدار استقلال و پيروزي را داوران ايراني قضاوت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عنايت : ديدار استقلال و پيروزي را داوران ايراني قضاوت مي‌كنند
وي يادآور شد: در فصل قبل داوران در مجموع ‪ ۳۰۶‬مسابقه را قضاوت كردند كه تنها در بازي‌هاي اين دو تيم از داور خارجي استفاده شده است .

وي گفت : به اعتقاد كارشناسان ، قضاوت داوران بسيار خوب و رضايت بخش بوده و حق به حقدار رسيده است .

عنايت متذكر شد: در همين بازي‌هاي پلي آف قضاوت داوران بسيار خوب بوده و دو تيم ثروتمند استيل آذين و فولاد مباركه حذف شدند و دو تيم گمنام به ليگ برتر صعود كردند كه نشانگر پاك بودن قضاوت داوران است .

وي گفت : داوراني كه در بازي‌ها داراي تخلف بوده يا نمره پاييني كسب كرده‌اند به طور كوتاه مدت از قضاوت محروم شدند.

عنايت گفت : ‪ ۱۰‬داور ليگ برتري در فصل قبل به محروميتهاي كوتاه مدت يك تا پنج هفته‌اي محروم شدند.

وي در خصوص برخورد با بازيكناني كه قضاوت داوران را زير سوال ببرند گفت : به دستور رييس سازمان تربيت بدني در فصل آينده با كساني كه به داوران اهانت كنند بشدت برخورد مي‌شود.

عنايت گفت : بازيكنان ، مربيان و سرمربيان در فصل آينده چنانچه عليه داور مصاحبه و يا اهانت كنند با برخوردهاي شديد كميته انضباطي مواجه خواهند شد.

وي افزود: در قراردادهاي بازيكنان در اين فصل ، بندي اضافه شده كه براساس آن بازيكنان در قبال اين مساله جريمه و مجازات سختي خواهند شد.

وي تنش‌هاي داوري در فوتبال را ناشي از فوتبال پرتنش و پرحاشيه ايران دانست و افزود: تنش‌هاي داوري در فوتبال ايران ناشي از اين است كه با بازيكنان پرحاشيه برخورد نمي‌شود.

وي شمار داوران فوتبال ايران را ‪ ۱۰‬هزار نفر اعلام كرد و افزود: از اين تعداد يك هزار نفر داور ملي و بقيه در درجات ديگر فعاليت دارند.

عنايت يادآور شد فدراسيون فوتبال از ‪ ۵۰۰‬داور ملي و درجه يك در مسابقات ليگ برتر تا نونهالان استفاده مي‌كند.

رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت : قبل از آغاز رقابتهاي ليگ فصل آينده (‪ ۱۵‬مرداد) يك دوره كلاس توجيهي با حضور ‪ ۱۲۰‬نفر از داوران ، كمك داوران و ناظران برگزار مي‌شود.

وي گفت : بر اساس قوانين فيفا تمام داوران شركت‌كننده در رقابتهاي ليگ بايد تست بدني بدهند تا مجوز قضاوت را كسب كنند كه اين تست نيز قبل از آغاز ليگ انجام مي‌شود. ك /‪۳‬
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن