تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسرو حیدری: بازیکن تعویضی نباید اعتراض کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خسرو حیدری: بازیکن تعویضی نباید اعتراض کند
بازیکن باتجربه آبی‌ها معتقد است پس از دربی تمام بازیکنان این تیم هم‌قسم شدند که بتوانند صدرجدول را برای خود کنند.

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری در نشست مطبوعاتی حاشیه تمرین امروز تیمش در حضور خبرنگاران گفت: درباره بازی باید بگویم که بازی بسیار خوبی بود. از اول هفته خواستیم که خوب تمرین کنیم و خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی داشتیم و با تکیه بر جوان‌های تیم توانستیم بازی را ببریم.از همان اول پیدا بود که می‌توانیم بازی را ببریم. تغییری که این هفته تیم ما با هفته‌های پیش داشت این بود که ما می‌خواستیم خوب تمرین کنیم و حتما حریفمان را ببریم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه طالب‌لو و برهانی در میدان نبودند همانطور که دیدید پس از گل ها آنها اولین بازیکنانی بودند که برای شادی می آمدند. این نشان می دهد تیم ما کاملا متحد است و ما سعی می کنیم در هر بازی فرقی بین بازیکنانی که درون زمین هستند و یا روی نیمکت می‌نشینند وجود نداشته باشد.

او راجع به استقبال کم هواداران و ناامیدی آنها از قهرمانی گفت: دربی دیگر تمام شده است و ما دوست نداریم راجع به آن صحبت کنیم هر آن چیزی که بود به پایان رسید. ما از این بازی درس گرفتیم که بازی های روبه‌رو را با پیروزی تمام کنیم و ممنون هوادارانی هستیم که به ورزشگاه آمدند، اگرچه کم بودند اما از آنها سپاسگزاریم. امیدوارم با پیروزی در این بازی به هوادارانمان اطمینان داده باشیم که بتوانیم به جایگاهمان بازگردیم.
او درباره پیش‌بینی قهرمانی گفت: زیبایی فوتبال این است که نمی‌شود از قبل پیش‌بینی کرد که  کدام تیم قهرمان است. خیلی تیم های بزرگ دنیا مثل بارسلونا یک بازی کاملا ساده را باختند، چیزی که برای هر تیمی پیش می‌اید. ما هم قسم شدیم تا در ادامه بازی های یک تیم باشیم و تلاشمان را بکنیم تا ان‎شاءالله قهرمانی را بیاوریم و رقیبانمان را بگیریم.
مدافع ـ هافبک استقلال درباره وجود اختلاف در این تیم گفت: اختلافی در تیم ما وجود ندارد پس از دربی ما دور هم جمع شدیم و هم قسم شدیم تا باقی بازی ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. خیلی اوقات بود که ما پرسپولیس را شکست دادیم اما الان مهمترین چیز این است که بدانیم یک تیم هستیم. جوان هایی مانند نورافکن و اسماعیلی کمک زیادی به ما می کنند. آنها آینده استقلال هستند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند ممنونیم و می خواهیم پنجشنبه هم به ورزشگاه بیایند چون اگر آنها نباشند، ما به مشکل خواهیم خورد.

حیدری درباره نظر پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه جام قهرمانی در هفته آخر باید در استادیوم آزادی باشد گفت: ما کاری به تیم های دیگر نداریم شاید استقلال‌خوزستان یا هر تیم دیگری از الان بگوید ما قهرمانیم اما در نهایت بازی آخر مشخص می کند که کدام تیم قهرمان است. الان خیلی از تیم ها هم قسم شدند و روی کاغذ نمی توان گفت که کدام تیم قهرمان است. ما خوشحالیم از اینکه باید یک تیم باشیم و الان متحدیم که در 4 بازی آینده با پیروزی زمین را ترک کنیم. ان‎شاءالله این چند بازی را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی درباره حواشی تعویضش در دربی گفت: من فکر می‌کنم که اینها جزیی از فوتبال است حتی در صفحه شخصی‌ام هم وقتی فکر می‌توانم کمک کنم در خدمت تیمم خواهم بود. پس از آن بازی من از آقای مظلومی هم عذرخواهی کردم. فکر می‌کنم ایشان شخصیتی دارند که واقعا مظلوم است. ما برای اینکه حمایتمان را از آقای مظلومی نشان دهیم در این بازی تصمیم گرفتیم یک تیم کامل شویم و بتوانیم برنده شویم. آقای مظلومی بدشانس‌ هستند و در خیلی از بازی ها مصدومان زیادی داشتند. در نهایت من معتقدم که بازیکنی که تعویض می شود نباید اعتراض کند. جوان ها هم باید این را بدانند. بازیکن حرفه‌ای وقتی تعویض می شود باید بدون عکس‌العملی روی نیمکت بنشیند.


18:34  1395/02/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن