تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبات دولت قبل در سفرهای استانی کیلویی بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مصوبات دولت قبل در سفرهای استانی کیلویی بود
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه دولت قبل در سفرهای استانی با مصوبات خود موانعی را برای کشور به وجود آورد، گفت: مصوبات دولت قبل در سفرهای استانی کیلویی و قابلیت اجرا نداشت.
کد خبر: ۵۸۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 23 April 2016


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه سفرهای استانی در دولت قبلی صحیح نبود به دنبال سرکار گذاشتن مردم بودند، اظهار داشت: در این سفرهای استانی هیئت دولت مصوبات کیلویی و پفکی را تصویب می‌کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مصوبات مزبور وزنی در حد مصوبه هیئت وزیران را نداشت و به هیچ وجه قابلیت اجرا را نداشت و تعمدا در دولت قبلا مصوبات به این صورت در هیئت وزیران به تصویب می رسید.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: هدف دولت قبل از مصوبات پرتعداد خود در سفرهای استانی ایجاد تعهد بیشتر برای دولت های آینده بود و به عبارتی می توان گفت، بار سنگینی از تعهدات برای دولت های آینده را ایجاد می کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه دولت قبل در زمینه تصویب مصوبات خود در هیئت وزیران به ایجاد مانعی سنگین برای کشور مبادرت نمود، متذکر شد: اقدامات این چنینی دولت قبل انتظارات کاذبی را برای مردم به بار میآورد.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دولت یازدهم در سفرهای استانی، افزود: در این دولت تقاضایی از دولت داشتیم مبنی بر اینکه آن چیزی را که می تواند تعهد کند و در مورد مسائلی که نمی تواند آن ها را اجرائی کند، تعهدی ندهد. مردم به دنبال کمیت نیستند بلکه کیفیت در تحقق وعده ها را میخواهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دولت در هر سفر استانی متناسب با وضعیت استان دو یا سه مشکل بزرگ استان را رفع کند کفایت می کند، گفت: اگر دولت تعهدی را پذیرفت ولی در اجرا به مشکل برخورد، به مردم علت عدم اجرای تعهد را گزارش کند و اجرای تعهدات را نیز به اطلاع مردم برساند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه دولت باید تعهداتی را بپذیرد که در تعهدات جاری دولت نباشد، بیان کرد: یکی از کلک های دولت قبل تصویب کردن تعهدات جاری خود بود به این صورت که دولت در سفرهای استانی باید تعهداتی را بپذیرد که اگر دولت به استان سفر نمی کرد، آن موضوع انجام نمی شد و با آمدن دولت به استان این مشکلات رفع میشده است.

وی افزود: دولت یازدهم تاکنون در انجام سفرهای استانی تا حدود 75 درصد موفق بوده است چون به مردم دروغ و خلاف نگفته، همچنین تعهد دروغین به مردم داده نشده است.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: بعضی از تعهدات دولت در سفرهای استانی تاکنون انجام نشده است و بعضی از مصوبات نیز انجامک شده که با نیامدن دولت نیز به نتیجه می رسید. از این دولت تقاضا دارم که در سفرهای استانی بگوید اگر من به استان نمی آمدم این مصوبه به وجود نمی‌آمد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بیان کرد: دولت فعلی در سفرهای استانی خود نباید کپی برداری از دولت قبل کند و مردم را به دنبال اتومبیل ریاست جمهوری نکشاند و با تشویق و سوت مردم هم پول توزیع نکند یعنی دولت پوپولیستی نباشد چون شان مردم ایران بالاتر از این نوع برخوردها است.

وی افزود: استقبال از رئیس جمهور نباید دولتی باشد بلکه باید مردمی و به دلخواه مردم انجام شود.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن